Europos Parlamentas turės apsispręsti, ar vetuoti Europos Komisijos ir šalių narių atstovų sprendimą, kuriuo daugiau kaip šimtu procentų būtų padidintos leistinos dyzelinių variklių azoto oksido išmetimo ribos.
Dėl oro taršos grėsmių Europos institucijos buvo įteisinusios 80 miligramų kilometrui azoto oksido išmetimo ribą dyzeliniams varikliams, kai jie dirba normaliomis sąlygomis, tačiau praėjusių metų pabaigoje Europos Komisija ir šalių narių ekspertai nusprendė padidinti šią normą daugiau kaip dvigubai – iki 168 miligramų kilometrui.
Vetuoti šį sprendimą raginantys žalieji tvirtina, kad priėmus tokį siūlymą Europos Sąjungos piliečių saugumas ir sveikata būtų aukojami dėl automobilių pramonės siekių teršti daugiau.
Naujausi komentarai