Įvertinusi dizaino pokyčius ir įvykus papildomiems pilotų mokymams, ministerija sakė, kad „2021 metų sausio 20 dieną panaikins pranešimą pilotams (NOTAM), uždraudžiantį komercinę orlaivių eksploataciją Kanados oro erdvėje.“
„Tai nuties kelią orlaivių sugrįžimui į rinką Kanadoje“, – sakoma reguliuotojos pranešime.
Reguliuotoja pridūrė, kad Kanados oro linijos turėtų būti pasirengusios vėl eksploatuoti orlaivius „ateinančiomis dienomis ar savaitėmis“.
Kanados antra pagal dydį oro vežėja „WestJet“ sakė planuojanti savo „Boeing 737 MAX“ lėktuvų parką į padanges grąžinti ketvirtadienį, „Boeing“ išsprendus techninius klausimus ir pakoregavus pilotų mokymus.
„Boeing 737 MAX“ orlaivių savo parkuose taip pat turi vežėjos „Air Canada“ ir „Sunwing“.
„Boeing 737 MAX“ krizė prasidėjo po dviejų šio modelio orlaivių avarijų Indonezijoje ir Etiopijoje, įvykusių atitinkamai 2018 ir 2019 metais ir nusinešusių 346 gyvybes. Po jų orlaiviai buvo išimti iš pasaulinės rinkos.
Brazilija gruodį tapo pirmąja valstybe pasaulyje, leidusia atnaujinti „Boeing 737 MAX“ skrydžius – pakartotinę šių skrydžių eksploatacijos pradžią pažymėjo Brazilijos pigių skrydžių oro linijų „Gol“ skrydis, po kurio analogišką leidimą suteikė JAV ir į pirmąjį skrydį pakilo oro linijų bendrovės „American Airlines“ eksploatuojamas šio modelio lėktuvas.
Naujausi komentarai