Analitikai sako, kad tokį žingsnį bendrovė žengė po to, kai žiniasklaidoje plačiai nuskambėjo skandalai dėl prastos maisto kokybės, smogę „McDonald`s“ pozicijoms Tolimuosiuose Rytuose.
Metų pradžioje greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald`s“ sugebėjo įžengti net į Vatikaną, bet analitikai sako, kad tarptautinis bendrovės verslas stoja ir todėl ji pradeda struktūros pertvarką. „McDonald`s“ norėtų labiau įtraukti vietos žaidėjus ir jiems parduoti prekės ženklą. Apie tokius planus daug kalbėta ypač po pastarųjų skandalų Tolimuosiuose Rytuose.
Žiniasklaidoje plačiai nuskambėjo, kaip Kinijoje ar Japonijoje bendrovė parduoda maistą, pagamintą iš pasibaigusio galiojimo prastos kokybės ingredientų. Po šių skandalų Tolimuosiuose Rytuose smuko pardavimai.
„McDonald`s“ bendrovei reikia labai greitai keisti aprūpinimo sistemą ir atsigręžti į vietos produkciją. Taip pat reikia atkurti įvaizdį, kuris labai suprastėjo“, – 2016 m. teigė Tokijo Hosei universiteto verslo analitikas Kosuke Ogava
Įvaizdžiui gerinti „McDonald`s“ Kinijoje kviečia valstybinį konglomeratą „Citic“. Kartu su juo kuriamą verslą Kinijoje tvarkysianti grupė. Joje kontrolinis akcijų paketas – 52 procentai – priklausys valstybiniam konglomeratui. Jis sako norintis stiprinti pozicijas vidaus vartojimo rinkoje, kurią optimistai mato kaip pagrindinį Kinijos ekonomikos variklį, artimiausioje ateityje pakeisiantį eksportą.
„Citic“ tikina, kad „McDonald`s“ versle pirmiausia bus atsakingas už meniu ir restoranų kokybę. Planuose – 1500 naujų restoranų, kurie turėtų papildyti Kinijoje jau dabar veikiančių maždaug 2500 restoranų. Į šalį bendrovė žengė 1990 m. Kinijoje ji yra antra pagal dydį greitojo maisto pardavėja po bendrovės KFC, kuri į šalį įžengė keleriais metais anksčiau.
Naujausi komentarai