Kai spaudžia speigas, guminės dalys sustingsta ir skyla, gali sugesti ir visa elektronika.
„Tai viena iš mūsų lietaus sistemos dalių. Čia mes valdome vandens srautą ir galime paleisti lietų ar ledinę lijundrą“, – aiškino RTA vėjo tunelio technikos direktorius Gabrielis Halleris.
G. Halleris yra ilgiausio planetoje klimato vėjo tunelio, kur telpa visas traukinys, sumanytojas. Pakanka vieno paspaudimo, kad temperatūra čia nukristų iki 50 laipsnių šalčio. Geba dar ir padidinti vėjo greitį iki 250 kilometrų per valandą.
„Nereikia net laukti kitos ekstremalios žiemos – ją galime imituoti. Orą nukreipiame per ventiliatorių pasroviui, o tada į bandomąjį objektą ir testuojame“, – teigė RTA vėjo tunelio technikos direktorius.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Į Austriją traukinius bandymams atgabena įvairios šalys. Kinijos valstybinė traukinių gamintoja šiuo vėjo tuneliu naudojasi jau daugiau kaip dešimtmetį. Pastaruoju metu vyko lokomotyvo priekinio stiklo valytuvų bandymai.
Didžiausia Kinijos traukinių gamintoja, kai įkūrė savo būstinę Vienoje, dar nusipirko lokomotyvų gamyklą Vokietijoje. Dabar Vengrijoje bando savo „BISON“ traukinį. Jis kursuos Centrinėje ir Rytų Europoje“, – pranešė žurnalistas Johannesas Pleschbergeris.
Tokie geležinkelių transporto bandymai yra būtini ne tik dėl patikimumo, bet ir dėl saugumo – užkerta kelią gedimams, tad ir sąstatų vėlavimams, taupo pinigus. O keleiviai gali būti tikri, jog po tokių bandymų net ir ekstremaliomis sąlygomis traukiniai nesustos.
Naujausi komentarai