Tarnyba „Trafikverket“ perspėjo, kad kabeliai, bėgiai, signalizavimo sistemos dalys ir tiltai 69-iose linijose taip nusidėvėjo, kad keliauti dideliu greičiu čia pasidarė rizikinga.
„Kai tik randame rūdijančią vietą, turime sumažinti greitį, – sakė tarnybos atstovas Bengtas Olssonas (Bengtas Olsonas). – Eismui intensyvėjant, kai kurios vietos dėvisi greičiau.“
Birželį tarnyba paskelbė rekomendaciją maksimalų traukinių greitį tarp Stokholmo ir antro pagal dydį Švedijos miesto Geteborgo sumažinti nuo 200 iki 130 kilometrų per valandą.
„Tai reiškia, kad šiuo metu 3.20 val. trunkanti kelionė pailgės 10–20 minučių“, – geležinkelių operatorės SJ atstovė Malin Hultgren.
Švedijoje geležinkelių tinklas yra 12 tūkst. kilometrų ilgio. Sudėtingos oro sąlygos žiema kenkia geležinkelių infrastruktūrai, dėl ko ji dėvisi greičiau nei švelnesnio klimato šalyse.
Praėjusiais metais Švedijos vyriausybė skyrė 400 mln. eurų šalies geležinkelių sistemai modernizuoti iki 2018 metų.
Naujausi komentarai