Greito maisto restoranų tinklas paskelbė, kad antrą ketvirtį pajamos išaugo 40,5 proc., o pelnas – daugiau nei keturis kartus, nuo 483,8 mln. dolerių tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu iki 2,2 mlrd. dolerių.
„Mūsų rezultatai ir toliau rodo mūsų verslo plataus masto tvirtumą ir atsparumą“, – pranešime teigė „McDonald‘s“ prezidentas ir generalinis direktorius Chrisas Kempczinskis.
JAV rinkoje pardavimai augo 26 proc., o tarptautinėse rinkose – tokiose kaip Jungtinė Karalystė ir Prancūzija – dar labiau.
Tam tikri karantino apribojimai, tokie kaip „restoranų darbo laiko sutrumpinimas, įleidžiamo lankytojų skaičiaus apribojimai ir draudimas valgyti patalpų viduje“ daro įtaką „McDonald‘s“ rezultatams, sakoma pranešime.
Vis dėlto, tvirtino Ch. Kempczinskis, „McDonald‘s“ naudojasi skaitmeninių technologijų galimybėmis, kad „rastų pačius patogiausius ir labiausiai klientus įtraukiančius būdus mėgautis „McDonald‘s“.
Naujausi komentarai