Iki 20 mlrd. eurų kainuosiančio tunelio statyba gali prasidėti 2025 m. Bet prieš tai dar turi būti įvertinta šio sumanymo ekonominė nauda.
Maždaug 80 kilometrų atstumą po Suomijos įlanka traukinys, važiuojantis apie 200 km/h greičiu, įveiktų per pusvalandį. Dabar keltai plaukia apie 2 val.
Manoma, kad pastačius tunelį keleivių srautas tarp Estijos ir Suomijos per metus išaugtų iki 23 mln. Dabar jis per metus siekia apie 12 mln.
Naujasis tunelis būtų reikšmingas ir europinės vėžės geležinkelio linijai „Rail Baltica“, kuris jungtų Suomiją su Berlynu per Estiją, Latviją, Lietuvą ir Lenkiją.
Jei tarp Talino ir Helsinkio būtų pastatytas geležinkelio tunelis, jis būtų pats ilgiausias pasaulyje. Šiuo metu ilgiausias tunelis pasaulyje yra Japonijoje. Seikano tunelis yra 53,85 kilometrų ilgio. Europoje ilgiausias yra eurotunelis jungiantis Prancūziją ir Didžiają Britaniją. Jo ilgis 51 kilometras, povandeninė dalis sudaro 39 kilometrus. Jis atidarytas 1994 m., statyba kainavo 4,6 mlrd. svarų sterlingų.
Naujausi komentarai