Olandijos tyrėjai pranešė, kad praėjusią savaitę Amsterdame „Turkish Airines“ lėktuvo avarija tikriausia įvyko dėl sugedusio aukščiamačio - prietaiso skridimo aukščiui nustatyti.
Tyrimui vadovaujantis Pieteris van Vollenhovenas sakė, kad lėktuvas leidosi autopiloto režimu ir dėl nesklandumų su aukščiamačiu neteko greičio. Pasak eksperto, prietaisas siuntė signalą, kad lėktuvas jau ant žemės, nors jis dar buvo ore. Varikliai išsijungė ir laineris nukrito netoli nusileidimo tako.
Tyrėjai taip pat nustatė, kad pilotai suprato, jog aukščiamatis klysta, bet neteikė tam didelės reikšmės. Tik kai varikliai nustojo veikti, įgula ėmėsi veiksmų, bet jau buvo per vėlu.
Prieš tai net du kartus įgula skundėsi dėl aukščiamačio gedimo.
P.van Vollenhovenas pranešė, kad kompanija „Boeing“ jau įspėta patikrinti kitų tokio pat modelio lėktuvų įrangą.
Vasario 26 d. Laineris "Boeing 737-800", kuriuo skrido 127 keleiviai ir septyni įgulos nariai, sudužo pažliugusiame lauke netoli Amsterdamo oro uosto. Pasak išsigelbėjusių keleivių, lėktuvas ūkanotą rytą iš dangaus krito kaip akmuo. Liudininkai pasakojo, kad lainerio uodega kliudė judrios automagistralės kelkraštį ir nučiuožė žeme, o nukritęs orlaivis suskilo į tris dalis.
Per nelaimę žuvo devyni žmonės ir 86 buvo sužeisti.
Naujausi komentarai