Denverio oro uosto darbuotojai ir keleiviai nufilmavo, kaip „American Airlines“ lėktuvas su rūkstančiu varikliu buvo nuvairuotas prie pat dispečerių bokšto ir prijungtas tuneliu prie keleivių terminalo. Tada, visų nuostabai, variklis, o greičiau – iš jo varvantis kuras, pradėjo rimtai degti, tik tada prasidėjo keleivių evakuacija. Tie, kurie buvo lėktuve – beveik 180 žmonių – rimtai išsigando ir buvo priversti evakuotis visais įmanomais būdais.
Tai reiškia, kad išeiti teko ir pro duris, ir terminalo tunelį priekyje, ir per čiuožynes gale, ir per lėktuvo sparną, kuris yra maždaug keturių metrų aukštyje.
„Mano nuomone, praėjime tarp krėslų stovėjome per ilgai. Žmonės sakė: „Eime lauk, lipkime lauk!“. Jie rėkė, bet niekas nejudėjo. Nežinau, ar užtruko atidaryti duris, ar dar kas“, – šnekėjo keleivė Gabbriele Hibbitts.
Keleivė, paklausta, kaip pasijuto išlipusi ant sparno, atsakė: „Dieve, tai tikrai buvo aukštai, ten buvo daug žmonių. Manau, tai buvo keleiviai, kurie padėjo kitiems keleiviams nulipti nuo sparno. Tada man teko lipti ant kopėčių, nes ten nebuvo kokio nors normalaus būdo, kaip nulipti nuo sparno. Žmonės tiesiog nukėlė mane žemyn, buvo gerokas tarpas tarp kopėčių ir sparno bei tarp kopėčių ir žemės. Buvau išsigandusi.“
Eime lauk, lipkime lauk!
Laimė, visi keleiviai ir įgulos nariai liko gyvi, nors apie dešimt žmonių patyrė nesunkių traumų. Po tragiško lėktuvų susidūrimo virš Potomako Vašingtone ir kitų incidentų, vėl pasipylė klausimai dėl skrydžių saugumo Jungtinėse Valstijose.
„Taip, būta įvykių, kurie glaudžiai susiję laiko atžvilgiu, tačiau šioje šalyje kasdien įvykdoma 45 tūkst. skrydžių, ir dauguma jų įvyksta be jokių problemų. Kažkas panašaus, net ir tai, ką matėme praeitą vakarą, yra ekstremali situacija“, – kalbėjo NTSB pirmininkas Robertas Sumwaltas.
Jungtinių Valstijų transporto saugumo agentūros ekspertai kartu su „Boeingo“ specialistais dabar Denveryje aiškinasi, kas iš tikrųjų nutiko lėktuvo varikliui.
Naujausi komentarai