Praėjusį savaitgalį kai kuriose „Maximos“ parduotuvėse akciją marinuotiems kiaulienos šašlykams susigundę ir jų nusipirkę gyventojai liko it musę kandę.
Užsikūrę kepsnines ir atidarę kibirėlį su mėsa, jie pamatė, kad nėra ko mauti ant iešmų – buvo pridėta riebalų gabaliukų, kažkokių atraižų. Susinervinę žmonės pirmadienį ėmė skambinti prekybos tinklo „Maxima“ administracijai.
Skundo dėl nekokybiškų šašlykų sulaukė ir Panevėžio maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto priežiūros skyriaus specialistai.
Jiems pirkėjai nurodė šašlykus pirkę Panevėžyje, Klaipėdos g. 92 esančioje „Maximos“ parduotuvėje.
Kibirėlis šašlykų (1kg) kainavo 7,59 lito. Buvo nurodyta ir įprasta prekės kaina – 12,99 lito.
Maisto priežiūros skyriaus skyriaus vedėja Violeta Krivickienė sakė, kad nuvykus į parduotuvę ir patikrinus 10 kibirėliu su akciniais šašlykais, skundas pasitvirtino – iš tiesų geros mėsos gabaliukų teko ieškoti su žiburiu.
„Etiketėje buvo nurodyta, kad šašlykuose yra 80 procentų kiaulienos, tačiau mūsų tikrintuose indeliuose radome vos 60–70 procentų. Aptikome daug atraižų, riebalų, jų tikrai neturėtų būti. Pirkėjai buvo klaidinami“, – sakė V.Krivickienė.
Ji pabrėžė, kad palyginti nedidelė šio produkto kaina šiuo atveju neturėjo lemti jo kokybės, nes tai buvo akcijos prekė, prie jos paprastai nurodoma ir įprasta kaina. Tad pirkėjas įvertina, kad šiaip jau beveik 13 litų už kilogramą kainuojantis šašlykas neturėtų būti prastos kokybės.
Panevėžio maisto ir veterinarijos tarnyba apie nekokybišką prekę informavo prekybos tinklo „Maxima“ administraciją ir pareikalavo, kad ji patikrintų kitose „Maximos“ parduotuvėse parduodamų tų šašlykų kokybę.
Didieji prekybos centrai, be įprastų akcijų, dažnai savaitgaliais pirkėjams dar papildomai siūlo tam tikrų prekių už gerokai mažesnę kainą nei įprasta.
Panevėžio maisto ir veterinarijos tarnyba iki šiol nėra gavusi gyventojų nusiskundimų nei dėl „Maximos“, nei dėl kurių nors kitų parduotuvių dėl jų savaitgalio akcinių prekių kokybės.
„Galima tik svarstyti, ar šis atvejis yra išimtis, ar žmonės tiesiog nesiskundė. Kaip žinia, kai kurie pirkėjai linkę nepatikusį produktą tiesiog išmesti, nei ieškoti teisybės. Juk ir šiuo atveju į mus kreipėsi tik vienas pirkėjas, nors, tikėtina, kad tokios pat prastos kokybės šašlykų galėjo įsigyti daugiau žmonių“, – sakė V.Krivickienė.
„Maximai“ padaryta didelė žala
Prekybos tinklo atstovė spaudai Renata Saulytė „Sekundei“ sakė, kad marinuoti šašlykai pagal „Maximos“ užsakymą buvo specialiai gaminti savaitgalio akcijai individualioje Kęstučio Šlakaičio įmonėje Kretingoje.
Užsakovams gamintojas garantavo dėl produkto kokybės. Tačiau paaiškėjo, kad šio įsipareigojimo neįvykdė. „Maxima“ apie prastą šašlykų kokybę gavo signalą iš Panevėžio maisto ir veterinarijos tarnybos, taip pat sulaukė kelių pirkėjų iš įvairių Lietuvos miestų skundų.
„Maximos“ darbuotojai patikrino kibirėlius su šašlykais ir nustatė, kad kai kuriose pridėta nekokybiškos mėsos. Akciniai marinuoti šašlykai buvo išimti iš prekybos.
„Labai atsiprašome visų pirkėjų. Stengsimės, kad daugiau tokie atvejai nebepasikartotų. Akcijos prekės privalo būti tokios pat kokybiškos, kaip ir visos kitos“, – sakė ji.
R.Saulytės teigimu, „Maximai“ šiuo atveju buvo padaryta didelė žala, nes akcijos prekės yra paklausios, jas perka daugiau pirkėjų. Taigi blogi atsiliepimai plačiai pasklinda.
Prekybos tinklo atstovė patikino, kad šašlykus gaminusiai įmonei gresia didelė bauda.
Naujausi komentarai