Seimo kanceliarija paskelbė viešąjį konkursą personalo valdymo sistemos paslaugoms pirkti. Europos Sąjungos pinigais finansuojamo projekto kaina siekia apie pusę milijono litų.
Planuojama pasamdyti nepriklausomus ekspertus, kad šie įvertintų, ar parlamento kanceliarijos klerkai dirba efektyviai, ir nustatytų, ar nesidubliuoja jų funkcijos, praneša dienraštis "Lietuvos žinios".
Dienraščio kalbintas Seimo kancleris Jonas Milerius sako, jog pagal ekspertų išvadas bus optimizuotas kanceliarijos darbas.
Minėtą projektą ketinama įgyvendinti iki kitų metų spalio mėnesio. Kancleris dar nežino, kaip vyks darbuotojų vertinimas. "Ieškome kvalifikuotos bendrovės, kuri pasiūlytų metodus, kaip reikėtų įvertinti darbuotojų gebėjimus. Tai darys specialistai, kurie turės sertifikuotą metodologiją, nemažą darbo patirtį", - vardijo J.Milerius.
Viešąjį konkursą laimėjusi bendrovė taip pat tikrins, ar institucijoje nedubliuojamos funkcijos.
Dienraščio pranešimu, praėjusiais metais dėl sunkmečio parlamento kanceliarija panaikino 18 neužimtų etatų. Vėliau į pensiją buvo išleista 20 Seimo klerkų. Anot J.Mileriaus, laisvų etatų Seimo kanceliarijoje yra, tačiau taupant lėšas žmonės į darbą nepriimami.
Didelių pertvarkų institucijoje buvo imtasi prieš trejus metus. Reformuojant Seimo kanceliarijos valdymo struktūrą, kai kurie skyriai buvo sujungti į naujai įsteigtus departamentus, taip pat buvo įkurti keli nauji skyriai, įsteigta parlamento kanclerio pavaduotojo pareigybė. Kanceliarijos darbuotojų etatų skaičius liko panašus.
Naujausi komentarai