Pereiti į pagrindinį turinį

Akcija - ne akcija

2013-11-25 11:57
Akcija - ne akcija
Akcija - ne akcija / Shutterstock.com nuotr.

Esame ne kartą girdėję ir patyrę, kad prekybos tinklai žaidžia su pirkėjais katės ir pelės žaidimus, tik vadina juos kažkodėl akcijomis. Žaidžia pasismagindami, atrodo, nė nebandydami pasislėpti – yra tekę pirkti vaikiškas pėdkelnes, ant kurių buvo užlipdytas ryškiaspalvis lipdukas su neva akcijos kaina, identiška senajai. Pirkiniai ir šiaip nebrangūs, negi eisi draskysi akis ir ieškosi teisybės. Visada galvojau, kad taip įžūliai elgiasi tik mažmeninės prekybos milžinai, kuriems nusispjauti į tai, kad koks pavienis žioplys leisis „išduriamas“. Maniau: parduotuvės, orientuotos į viduriniąją klasę, siūlančios ne patį pigiausią asortimentą, juolab – prekiaujančios žinomų firmų prekėmis – elgiasi kitaip. Vakarietiški prekės ženklai, vakarietiškas interjeras, vakarietiškai mandagios, žavios konsultantės – vadinasi, ir į klientus požiūris vakarietiškas. Deja. Vakar mano tikėjimas patyrė baisų smūgį.

Finansiškai nenukentėjau, tačiau supratau, kad prekybininkai į mus, Lietuvos pirkėjus, žiūri it sukčiai, brokuotas pėdkelnes tarpuvartėse pardavinėjantys už prestižinių prekių kainą. O nusivyliau štai dėl ko. Ketvirtadienį per pietų pertrauką pėdinau Laisvės alėja, savo mėgstamos parduotuvės „United Colors of Bennetton“, prekiaujančios vaikiškais rūbais, vitrinoje iš tolo pamačiau viliojantį skaičių „20“. „Prasidėjo rudens akcijų metas“, – pamaniau ir, savaime suprantama, kaip kiekviena gražių daiktų vilionėms neatspari moteris, užsukau į parduotuvę. Skydeliai su užrašu „20 proc.“, švietė prie simpatiškų striukių, kurių vieną lapkričio pirmosiomis dienomis kaip tik buvau pirkusi sūnui. Akimirkai, žinoma, susinervinau, kad būsiu paskubėjusi, tačiau dėl visa pikta užmečiau akį į akcijinių striukių etiketę.

Mano nuostabai nebuvo galo: drabužis, lapkričio pradžioje be akcijos kainavęs 119 litų per kelias dienas pabrango – tos pačios striukės jau buvo įkainotos 149 litais! Aritmetika paprasta – iš 149 lt. atėmus 20 proc. lieka visi 119, 20 lt. Tie keli centai, kuriuos papildomai išleis pirkėjai, įsigydami striukę už neva akcijinę kainą, žinoma smulkmena, palyginus su įžūlumu, kurį sau leidžia tokį garsų vardą atstovaujantys prekybininkai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų