"Jei pernai prieš sezoną buvo daug klausimų apie tai, ar visi klubai pajėgs baigti čempionatą, šįkart bendra atmosfera yra visai kitokia", - pastebėjo lygos partnerės bendrovės "Pradas Media" direktorius Justinas Garliauskas.
"Bent septynios lygos komandos kalba apie planus iškovoti medalius. Tad turime po dvi pretendentes į medalių komplektą", - šyptelėjo praėjusių metų šalies vicečempiono Klaipėdos "Atlanto" prezidentas Romualdas Jonaitis.
Pernykštį autsaiderį Tauragės "Taurą" lygoje pakeis du naujokai - pirmosios lygos čempionas "Klaipėdos granitas" bei "Trakai", kuriuos treniruos Edgaras Jankauskas ir kurių marškinėlius vilkėti ketina net keturi Lietuvos rinktinėje rungtyniavę futbolininkai - Paulius Grybauskas, Vytautas Lukša, Darius MIceika bei Tadas Labukas. Prie Klaipėdos komandos vairo taip pat stovės praeityje garsūs futbolininkai - Robertas Poškus bei jo asistentu tapęs Tomas Ražanauskas.
Čempionas Vilniaus "Žalgiris" sezoną pradeda su iki 9 milijonų litų išaugusiu biudžetu, "Atlantas" išsaugojo savo pernykštį branduolį, o ketvirtąją vietą užėmusi "Sūduva" gerokai sustiprino sudėtį. Apie ambicingus planus užsimena "Trakų" vadovai. Čempionate taip pat dalyvaus Panevėžio "Ekranas", Pakruojo "Kruoja", Gargždų "Banga", "Šiauliai" bei rėmėjų iš Vakarų Europos perimta Alytaus "Dainava".
"Džiaugiamės, kad čempionatas vyksta pagal mūsų futbolo plėtros iki 2020 metų strategiją - vienas jos tikslų yra turėti A lygoje dešimt komandų", - sakė Lietuvos futbolo federacijos generalinis direktorius Edvinas Eimontas.
Naują sezoną "SMScredit.lt A lyga" pradeda su praėjusio sezono partneriais - bendrovėmis "Nike" ir "4finance". "Pratęsėme sutartį su A lyga antram sezonui. Tai reiškia, kad lyga tampa mūsų strategine partnere, - kalbėjo "4finance" vadovas Gediminas Velička. - Futbolas yra sportas numeris vienas pasaulyje, jaučiame, kad auga ir žiūrovų, ir žiniasklaidos susidomėjimas lyga, todėl bendradarbiavimu esame patenkinti.
"Nike", kaip ir pernai, skyrė "SMScredit.lt A lygai" oficialų kamuolį. "Šiais kamuoliais žaidžiama Anglijos, Italijos, Ispanijos čempionatuose, - priminė "Nike" prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė. - Praėjęs sezonas buvo savotiškas įdirbis, šiemet viskas vyko sklandžiai - kamuoliai jau pasiekė komandas, kurios su jais žaidžia ir treniruojasi. Futbolininkai kamuoliu patenkinti, o aš tikiuosi, kad šis geras produktas padės jiems įmušti daugiau įvarčių".
Praėjusį sezoną lygos rungtynėse apsilankė daugiau nei 106 tūkstančiai žiūrovų. Vidutiniškai - maždaug po 700 per rungtynes.
"Anaiptol, - paklaustas, ar tai yra tikslas, kurio siekta, sakė J.Garliauskas. - Manau, kad šiuo atveju baigtinio tikslo nėra - norime, kad į futbolo rungtynes ateitų kaskart vis daugiau žiūrovų bei stengiamės, kad žmonės galėtų stebėti čempionatą visomis įmanomomis priemonėmis. Šiuo metu rengiama mūsų tinklapio mobili versija, kuri leis pažiūrėti visas čempionato dvikovas ne tik kompiuterio, bet ir telefono ekrane. Kaip ir pernai, planuojame per televiziją parodyti ne mažiau nei 20 čempionato rungtynių, o nuo sezono vidurio LRT suteiks mums galimybę futbolą stebėti aiškiosios raiškos, HD, formatu".
Pavasariui šiemet į Lietuvą atėjus gerokai anksčiau nei pernai komandoms net pirmųjų turų neteks žaisti dengtuose maniežuose, o "Sūduva" jau dabar planuoja rungtyniauti ant gyvos žolės. Sezonas startuoja kovo 8-ąją, todėl bendru klubų sutarimu pirmojo turo rungtynėse moterys kviečiamos apsilankyti nemokamai.
Naujausi komentarai