Pereiti į pagrindinį turinį

TNS LT: lietuviams įdomiausios pasaulio futbolo čempionų rungtynės

2014-07-02 09:57
DMN inf.
AFP nuotr.

Daugiausia žiūrovų prie televizorių ekranų per pasaulio futbolo čempionato grupės varžybas sulaukė rungtynės tarp nugalėtojos titulą ginančios Ispanijos ir Čilės komandos. Jas bent trumpam įsijungę buvo 14 proc. žiūrovų arba apie 400 tūkst. lietuvių. Praėjusio 2010 m. čempionato metu populiariausios grupės rungtynės vyko tarp 2006 m. nugalėtojos Italijos ir Paragvajaus rinktinės. Jas bent vieną minutę stebėjo apie 22 proc. lietuvių, o tai yra apie 716 tūkst. žmonių. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT TV auditorijos tyrimo duomenys.

„Susidomėjimą varžybomis tarp Ispanijos ir Čilės komandų galėjo padidinti ne tik tai, kad Ispanija šiame čempionate gynė nugalėtojos titulą, bet ir ypatingai prastas šios komandos pasirodymas pirmame mače, kurį ji žaidė su Olandijos komanda ir patyrė sutriuškinimą 1:5. Kitos, daugiausiai žiūrovų sulaukusios varžybos, vyko tarp Šveicarijos ir Ekvadoro“, – teigė TNS LT Projektų vadovė Lina Petraitienė.

Šveicarijos ir Ekvadoro mačą bent minutę stebėjo 13,4 proc. žiūrovų, o vidutinė auditorija siekė 4 proc. Šveicarijos komandos žaidimas šiame futbolo čempionate ypatingai domina lietuvių futbolo sirgalius – jos rungtynes su kita Europos komanda, Prancūzija, bent trumpam buvo įsijungę 13,2 proc. televizijos auditorijos – 377 tūkst. lietuvių. 

Mažiausiai lietuvių dėmesio kol kas sulaukė Japonijos ir Dramblio Kaulo Kranto rinktinės. Šių dviejų komandų mačą, transliuotą vėlyvą naktį, stebėjo vos 0,8 proc. arba 23,9 tūkst. žiūrovų. 2010 m. mažiausiai žiūrovų per grupės varžybas sulaukė Nigerijos ir Pietų Korėjos varžybos – jas buvo įsijungę apie 140 tūkst. lietuvių.

Bent vienerias Brazilijoje vykstančio futbolo čempionato rungtynes jau stebėjo daugiau nei 54 proc. arba 1550 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų