Pereiti į pagrindinį turinį

1000 km lenktynių dalyvių laukia 373 naujos trasos ratai

2014-07-16 14:45
DMN inf.

Trečiadienį Palangoje, 1000 km lenktynių stovykloje, paskelbtos dvi svarbios naujienos.

„Kauno tiltų“ bendrovės darbuotojams baigus Palangos aplinkkelyje esančio Vydmantų transporto mazgo, kuris rekonstruotas į dobilo lapo formos skirtingų lygių sankryžą, pertvarkos darbus, paaiškėjo ir pasikeitusios 1000 km lenktynių trasos naujas vieno rato ilgis, kuris nuo buvusių 2994 metrų sutrumpėjo iki 2682 m.

Tad lenktynių dalyviams iki finišo teks nuvažiuoti jau 373 ratus, kurie sudaro tą pačią 1000 km distanciją, o ne 334, kaip buvo iki šiol.

Antra naujiena - šeštadienį, liepos 19-ąją, prie jubiliejinių, penkioliktųjų tarptautinių 1000 km lenktynių starto linijos išsirikiuos 43 komandos, kurių sudėtyje 145 sportininkai, atstovaujantys dešimčiai valstybių – Lietuvai (124) Belgijai (5), Latvijai (4), Didžiajai Britanijai ir Olandijai (po 3), Vokietijai (2), Švedijai, Estijai, Baltarusijai ir Rusijai (po 1).

Tai paaiškėjo lenktynių techninei komisijai baigus darbą Palangoje, kur nuodugniai  patikrinta visų komandų, pateikusių paraiškas lenktynėms, kovinė technika ir ekipų parengtis.

Priminsime, jog prieš metus vykusiose keturioliktosiose 1000 km lenktynėse varžėsi 38 komandos, kurių sudėtyje buvo 128 lenktynininkai iš penkių valstybių – Lietuvos, Latvijos, Lenkijos, Belgijos ir Didžiosios Britanijos.

Ir toliau populiariausias šių maratoninių lenktynių automobilis išlieka BMW, kurių šiemet pagrindinių lenktynių trasoje matysime net 19, pradedant pirmosios serijos dyzeliniais ir baigiant specialiai ilgų nuotolių lenktynėms ruoštais, tokiais galiūnais kaip „BMW M3 GTR“, „BMW M3 ar M4 Silhouette“. Juos išvairuos komandos, puoselėjančios didžiausias ambicijas.

1000 km lenktynių trasa skries keturi įvairių modifikacijų ir skirtingo galingumo „Volkswagen“, trys „Honda“, po du „Porsche“ ir „Ford“, po vieną „Audi“, Alfa Romeo“, „Lexus“, „Lada“, „Mitsubishi“, Nissan“, Renault“ ir „Seat“ bei 6 įvairių modifikacijų ypač galingi ir greiti prototipai, tokie kaip „Aquila CR1“, „Radical SR8“, Radical SR5“, „Spire GTR“, „Lotus Replika“ ir kiti, į kuriuos daugiausia ir krypo žiūrovų, stebėjusių techninės komisijos darbą, žvilgsniai. 

Varžybų techninis komisaras Raul Koov iš Estijos ir jo pagalbininkai neturėjo didelų priekaištų ekipų  parengčiai prieš atsakingą egzaminą ir visų komandų vadovus pakvietė šeštadienį užimti savo vietas, - tokias, kokias iškovos kvalifikacinėse varžybose, prie pagrindinių lenktynių starto linijos. 

O pirmoji detalesnė pažintis tiek su sportininkais, penkioliktųjų 1000 km lenktynių dalyviais, tiek su jų kovine technika palangiškių ir kurorto svečių laukia jau rytoj, ketvirtadienį, kai 10.45 val. centrinę Vytauto gatvę užtvindys spalvingas lenktynių paradas ir iškart po jo prasidėsianti didžiojo maratono uvertiūra – trumpos, dinamiškos ir labai azartiškos „Blue Sheep Super Sprint“ lenktynės. 

Prieš jas žiūrovai galės ne tik iš labai arti apžiūrėti lenktynių automobilius, bet ir pabendrauti su pačiais sportininkais, ekipų vadovais ir strategais, besirengiančiais atsakingiausiam metų startui. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra