Pereiti į pagrindinį turinį

B. Vanago mechanikams kliūčių nėra ir viduryje dykumos

2015-01-07 07:23
DMN inf.

Auksinės rankos - tik taip galima apibūdinti "General Financing - Autopaslauga by Pitlane" komandos inžinierių Darių Biesevičių. Per naktį jis su savo pagalbininkais iš dviejų skirtingų pavarų dėžių surinko vieną, kuri padėjo lenktynininkui Benediktui Vanagui iškovoti 22-ą vietą Pietų Amerikoje vykstančiame trečiajame Dakaro ralio etape.

Pasak pranešimo, pirmadienį po labai ilgo greičio ruožo sugedo trečioji pavara. Fiziškai lenktynininkai pavarų dėžės nepažeidė, o savaime susidėvėti po kiek daugiau nei 2000 nuvažiuotų kilometrų ji taip pat negalėjo.

"Tai kažkoks gamyklinis defektas. Mes jos nei pirmadienį, nei kada nors prieš tai nelaužėme. Aš ne inžinierius, tau Biesas daugiau papasakos", - kalbėjo ekipažo šturmanas Andrejus Rudnickis.

Biesu draugiškai pravardžiuojamas D.Biesevičius viso pokalbio metu liko paslaptingas. Nežinia prietarai ar pusantros paros be miego padarė savo ir inžinierius daugiau kalbėjo užuolankomis.

"Automobilių sporte defektų nebūna, bet nebūna ir garantijų", - šypsojosi D.Biesevičius.

B. Vanago "Toyota Hilux" važiuoti galėjo ir be trečiosios pavaros, bet niekas nežino, kiek - gal iki kito bivuako, gal iki finišo, o gal ir iki starto nebūtų nuvažiavusi.

Atsarginė pavarų dėžė iš pernykščio "OSCar" automobilio netiko. Nors pavadinimas toks pats ir jos labai panašios, bet tik pavadinimai ir buvo vienodi. D.Biesevičius išrinko abi dėžes ir komponentus panaudojo sukurti naują.

Jei autoservisuose Lietuvoje pasitaiko, kad daug paprastesnes pavarų dėžes remontuoja ne po vieną savaitę, tai D.Biesevičius su kitais dviem mechanikais Rimu Gransku ir Romu Žalnierūkynu tai atliko per 9 valandas.

"Reikia pradėti verslą - naktinis pavarų dėžių remontas", - juokėsi inžinierius.

Pavarų dėžės sukeltos problemos nebuvo nė kiek juokingos. Vyrai ne tik praleido bemiegę naktį, kitą dieną turėjo įveikti 600 km iki kito bivuako, o ten jau laukė priežiūros reikalaujanti "Toyota".

Daugybės ralių užgrūdintas D.Biesevičius dėl gresiančių dviejų bemiegių naktų nė kiek nesijaudino ir net neieškojo kavos. "Ne pirmas kartas, išgyvensiu", - sakė jis.

Netrukus mechanikų ir lenktynininkų laukia poilsio diena, bet su poilsiu ją sieja tik pavadinimas.

"Ieškosime detalių. Padarysime per laisvą dieną iš naujo. Tikiuosi, kad nereikės to daryti vėl per naktį. Ši pavarų dėžė labai lėta. Jos maksimalus greitis 160 km per valandą. Su senąja dėže automobilis pasiekdavo 185-190 km per valandą. Silpnam varikliui ji būtų labai paranki, bet "Toyotos" variklis galingas ir todėl praloši", - aiškino inžinierius.

Jei tokia bėda "General Financing - Autopaslauga by Pitlane" komandą būtų ištikusi praėjusiais metais, tai ant plauko pakibtų visas Dakaras. Šįkart tiek mechanikai, tiek B.Vanagas nerimo nerodė.

"Yra mažų mažiausiai keista, kad ta dėžė sugedo. Nauja pavarų dėžė turi laikyti visą Dakarą. Įpusėjus lenktynėms, dėl visa ko ji yra perrenkama. Viskas bus gerai ir šią problemą greitai išspręsime. Štai "OSCarui" rasti detalių viduryje dykumos būtų keblu. Čia daug tokios technikos ir visi daug ko prisivežę", - kalbėjo B.Vanagas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų