Iki finišo – 2000 km
Per dvi su puse paros arba 60 valandų bekelės nuotykių entuziastams teks įveikti maždaug 2000 kilometrų maršrutą, besidriekiantį palei Lietuvos valstybės sieną ne visur pramintais takais ar giliau įspraustomis provėžomis.
Birželio paskutiniąją ir pirmosiomis liepos dienomis Lietuvos pasienį drebins galingi, didesnį pravažumą turintys visureigiai, ruošti specialiai šiam bekelės maratonui, ir jokiu papildomu pravažumo arsenalu neaprūpinti serijinės gamybos visureigiai.
„Mums didelė garbė pakelti simbolinį užtvarą ir pakviesti ne tik lenktyniauti, bet kartu ir susipažinti su palei Lietuvos pasienį besidriekiančius vaizdingais kampeliais, kuriuose be specialaus pasienio tarnybų leidimo buvoti negalima, – linkėdamas lenktynių dalyviams sėkmės spaudos konferencijoje kalbėjo Valstybės sienos apsaugos tarnybos vadas generolas Renatas Požėla. – Pasieniečiai yra šio renginio partneriai, mat maratono trasa eina mūsų saugomu sienos ruožu. Su jo organizatoriais turime kelerių metų bendradarbiavimo patirtį ir mielai jiems suteikiame visokeriopą pagalbą. Esame svarstę ir idėją, kad maratone galbūt galėtų dalyvauti ir vienas kitas pasieniečių ekipažas, nes visureigiai yra pagrindinė mūsų transporto priemonė. Kol kas dėl objektyvių priežasčių to nepavyko padaryti, tačiau ateityje šios minties neatsisakome“.
Varžybų organizatorius ir lenktynininkus sveikino ir Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas.
„LASF palaiko ir skatina populiarumo susilaukusias automobilių sporto šakas, tarp kurių ir jau šeštus metus paeiliui rengiamas maratonas „4x4 perimetras“. Jo dalyviams ir organizatoriams linkiu ir toliau puoselėti bekelės entuziastų pamėgtas lenktynes, praturtinant jas naujais elementais, netikėtomis idėjomis, kad varžybos taptų patrauklesnės dar didesniam būriui entuziastų“, – kalbėjo LASF prezidentas R. Austinskas.
Bekelės maratono dalyviai varžysis atskirose –„Extreme“ ir „Tourism“ klasėse. Pirmojoje dėl vietos ant nugalėtojų pakylos kovos 12 ekipažų, o antrojoje – 10.
Bene pagrindinis varžytuvių tarp šių klasių dalyvių skirtumas – lenktynių trasa. „Extreme“ klasės dalyvių laukia net septyni gana sudėtingi greičio ruožai, o „Tourism“ klasės dalyviai greičio rungtyse nesivaržys.
Naujausi komentarai