Monte Karlo ralyje, kaip ir visame Pasaulio ralio čempionate, greičio ruožus galima susirašyti pravažiavus tik du kartus, todėl tiksliai sudaryta stenograma turi lemiamos reikšmės. Be to, sportininkams teks per dvi dienas visą ralio maršrutą – beveik 1500 km pravažiuoti du kartus. Dar kartą jį reikės įveikti jau lenktynių režimu nuo ketvirtadienio.
„Prisuksim nemažai kilometrų. Kol kas viskas labai įdomu. Suprantu, kad lenktynių metu kai kurios dalys greičio ruožų bus neįtikėtinai pavojingos. Tokio pavojingumo greičio ruožais dar nesu važiavęs per visą savo lenktynininko karjerą,“ – pasakoja „MVP Racing“ komandos lenktynininkas D. Jocius.
Tuo pat metu, kai D. Jocius su D. Zvicevičiumi susirašinėja greičio ruožus, komanda turės praeiti techninę komisiją – šiandien po pietų Monte Karlo techniniai komisarai „iškratys“ automobilį ir patikrins, ar jis atitinka visus techninius ir saugumo reikalavimus.
„Viskas bus gerai, nieko blogo mūsų automobilyje rasti neturėtų. Juk jis pernai dalyvavo Europos ralio čempionate, tad yra tinkamai prižiūrėtas ir saugus,“ – sako D. Jocius.
Jau rytoj vyks bandomasis greičio ruožas, vadinamasis „Shakedown“. Jo metu lenktynininkai galutinai išbando kaip automobilis elgiasi kelyje, susireguliuoja važiuoklę ir patikrina ar visos sistemos veikia nepriekaištingai. O nuo ketvirtadienio prasidės Monte Karlo ralis. Pirmieji du greičio ruožai vyks vakare, jau sutemus, tad tai bus ir dar vienas akcentas, įvesiantis nemažai intrigos į lenktynes.
„Slidūs greičio ruožai, kalnuose, naktį – kas gali būti įspūdingiau. Labai laukiu ketvirtadienio,“ – šypsosi D. Jocius.
Naujausi komentarai