Tai bus neeilinės, jubiliejinės, 25-osios lenktynės nuo pat 2000-ųjų besitęsiančioje ir niekada nenutrūkusioje jų istorijoje.
Nors iki susitikimo Palangoje laiko dar ganėtinai, tačiau jau dabar renginio organizatoriams – VšĮ „1000 km lenktynės“ – paraiškas pateikė 17 komandų vadovai.
„Toks aktyvumas ne tik džiugina, bet ir leidžia prognozuoti, jog komandos šiai greičio fiestai rengiasi labai atsakingai, – sakė pagrindinis lenktynių organizatorius Darius Jonušis. – Dar nė vienais metais, kiek organizuojame šias lenktynes, vasario pradžioje nejutome tokio aktyvumo. Galbūt sportininkus ir komandų vadovus aktyvinti pasirengimą skatina tas faktorius, jog šiemet trasoje pažymėsime pirmąjį renginio jubiliejų – ketvirtį amžiaus, kai vyksta šios lenktynės“.
Iš tiesų, automobilių sporto kalendoriuje liko nedaug renginių, turinčių tokią turtingą istoriją.
D. Jonušio nestebina, kad pirmosios su paraiškomis į organizatorių duris pasibeldė lenktynių senbuvės, kaip sakoma, savo kailiu patyrusios, jog kuo anksčiau pateiktos paraiškos suteikia ir didesnes lokacijų pasirinkimo galimybes, kurios dar niekam nepakenkė.
Lenktynių organizatoriai prognozuoja, kad ir šiemet žiūrovai didžiausiame šalies kurorte galės gėrėtis ne mažiau atkaklia ir sunkiai nuspėjama sportine kova.
„Atidžiau pažvelkime į techninį dalyvių parką. Jau pernai daugelis jį titulavo tikru monstrų paradu, o šiemet arklių kaimenė bus dar didesnė, – tvirtino D. Jonušis. – Štai šiauliečių „RD Signs racing“ lenktynininkai Audrius Butkevičius ir Paulius Paškevičius, kurių gretas dar papildys vienas ar du sportininkai, vairuos patobulintą, galingesnį „Lamborghini Huracan GT3“ automobilį, savo charakteristikomis prilygstantį, o gal ir nenusileidžiantį pernai pirmiesiems finišo liniją kirtusiems „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“, „Porsche 911 GT3 Cup (992)“ ar „Audi R8 LMS GT3 Evo II“.
Jau pačios komandos – „Porsche Baltic 4“, „Juta Racing 1“, „Dynamit Energy Racing“, „Porsche Baltic 91 ar 92“, „LG Oled by Porsche Club Lithuania“ – leidžia teigti, kad jų mechanikai varžyboms dar kruopščiau parengs turimą galingą techniką.
Kaip vieną didesnių staigmenų galima būtų laikyti ištikimybę dyzeliniam BMW ilgai demonstravusios šių varžybų senbuvės – „Antėja Racing Team“ ekipos – kardinalų posūkį link kultiniu „Aurum 1006 km powered by Hankook lenktynių“ automobiliu tampančio „Porsche“.
„Su BMW, regis, jau išsėmėme visas galimybes, o jubiliejinėse lenktynėse norisi pakilti kiek aukštėliau, nei džiaugtis pirmąja vieta dyzelinių automobilių klasėje, – sakė komandos siela ir pagrindinis jos variklis Rimas Cesiulis. – Todėl šiemet drauge su Vidu Gedučiu ir dar vienu ekipą papildysiančiu sportininku į trasą Palangoje išvairuosime ką tik įsigytą „Porsche GT3 Cup (992)“. Tai konkurencingas automobilis, o tokių Palangoje, mano žiniomis, šiemet bus 5 ar net 7“.
Todėl dabar „Antėja Racing Team“ ekipa kaip niekad laukia nutirpsiančio sniego ir prasidėsiančių treniruočių.
„Važiuosime į Estijoje, Latvijoje esančias ir kitas trasas, kuriose ieškosime galimybių visapusiškai išbandyti naująjį pirkinį, – sakė R. Cesiulis. – Juk tai visai kitas automobilis, kitas jo pajėgumo lygis ir visai kitos valdymo ypatybės, kurias būtina perprasti dar gerokai iki lenktynių Palangoje“.
Naujausi komentarai