Savaitė teliko iki didžiausio Baltijos regione automobilių sporto renginio – tradicinių, jau šešiolikti metai be pertraukų rengiamų, liepos 16-18 dienomis Palangoje vyksiančių „ENEOS 1000 km lenktynių“.
Lietuviškajam automobilių maratonui jau baigia tepti ratus geriausi šalies ir užsienio lenktynininkai, paskutinius pasirengimo akcentus dėlioja ir organizatoriai.
„Noriu pasidžiaugti, jog šiemet mūsų renginys didžiausiame šalies vasaros kurorte daugeliu aspektų iš pagrindų skirsis nuo visų čia anksčiau vykusių, - sako lenktynes rengiančios bendrovės „Promo Events“ vadovas Darius Jonušis. – Ir ne vien todėl, kad mums pavyko atskirti sportinę ir pramoginę renginio dalį. Ir ne tik todėl, kad pirmą kartą renginio istorijoje žiūrovus pakviesime pačius išmėginti jėgas slalomo trasoje ar dėl to, kad irgi pirmą įrengėme specialią zoną, į kurią neįgalieji galės patekti su vežimėliais ir turės geras sąlygas stebėti lenktynes“.
Pasak D. Jonušio, šių lenktynių, reprezentuojančių ne tik Lietuvos automobilių sportą, bet ir iš dalies pačią šalį, organizatorius itin pradžiugino naujas „ENEOS 1000 km lenktynių“ vardas, o kartu su juo ir naujas varžybų rėmėjas - MODUS grupės įmonė „Interviga“, Baltijos šalyse atstovaujanti Japonijos naftos kompanijos „JX Nippon Oil & Energy“ pasaulinį prekinį ENEOS ženklą.
Beje, šių maratoninių lenktynių, pernai pažymėjusių savo gyvavimo 15-metį, istorijoje tai tik trečias vardas. Nuo 2003 metų didžiausia vasaros fiesta Palangoje turėjo „Horn Grand Prix“, o nuo 2007 iki 2012 metų – „Omnitel 1000 km lenktynių“ pavadinimą.
„ENEOS gamintojo „JX NIPPON“ sukurtos ir patentuotos „W-Base“ bazinės alyvos bei unikalių ZP alyvos priedų technologijos nuolatos naudojamos ir tobulinamos pasaulinio lygio lenktynėse, tokiose kaip „Formulė 1“, legendinis Dakaro ralis, „MotoGP“, „LeMans“ ir kitose, todėl viliuosi, jog šis plačiai pripažintas pasaulinis ženklas taps ir mūsų rengiamų ilgų nuotolių lenktynių Lietuvoje vizitine kortele“, - teigia D. Jonušis.
Šio japoniško produkto gerąsias savybes patvirtino praktikoje daugelis pasaulinio lygio automobilių bei motociklų sporto žvaigždžių, tarp kurių „Moto GP“ debiutines lenktynes Katare laimėjęs „Yamaha Factory Racing“ komandos lenktynininkas, daugkartinis pasaulio čempionas Valentino Rossi ir daugelis kitų.
„Dėsninga, kad geriausius remia geriausieji, – lakoniškai šią bendradarbiavimo sutartį tarp lenktynių rengėjų ir ENEOS alyvas šalyje platinančios įmonės „Interviga“ įvertino Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas Romas Austinskas.
Vieša paslaptis, kad šio prekės ženklo atstovai Lietuvoje per didžiausią Baltijos regione automobilių sporto renginį nori populiarinti japonišką produkciją, niekuo nenusileidžiančią jau spėjusiems išsikovoti vietą po saule europietiškiems analogams.
Ir turi neabejotiną pagrindą, nes tarptautinė „JX Nippon Oil & Energy“ kompanija - viena didžiausių variklinių ir transmisinių alyvų bei kitų eksploatacinių medžiagų tiekėjų, kurio produkcija užpildomi nuo konvejerių nuriedantys ką tik surinkti tokių koncernų, kaip „Honda“, „Toyota-Lexus“, „Nissan“, „Volkswagen Group“, „Ford Group“, „Hyundai“ ir kitų automobilių variklių karteriai, pavarų dėžės ir kiti agregatai.
Į Europos šalis JX Nippon tiekia pažangiausias, pilnai sintetinės ENEOS alyvas, skirtas automobiliams, motociklams bei sunkvežimiams. Nedera pamiršti, jog Japonijoje galioja gerokai griežtesni tepalų kokybės reikalavimai nei Europoje ar Amerikoje, todėl japoniška alyva daugeliu parametrų pranoksta europinius standartus.
Dar vienu šio gamintojo produkcijos bandymo poligonu, šįkart jau Lietuvoje, netrukus taps ir „ENEOS 1000 km lenktynės“.
Naujausi komentarai