• Komandų sudėtyse buvo 142 sportininkai ir 42 ekipų vadovai, atstovaujantys dešimčiai šalių - Lietuvai, Latvijai, Estijai, Rusijai, Belgijai, Olandijai, Švedijai, Didžiajai Britanijai, JAV ir Izraeliui.
• Pirmą kartą lietuviškojo automobilių maratono lenktynėse dalyvavo Izraelio pilietis.
• BMW ir toliau priklauso populiariausio šių lenktynių automobilio titulas. Net 19 komandų sportininkai vairavo BMW - pradedant pirmosios serijos dyzeliniais ir baigiant specialiai ilgų nuotolių lenktynėms ruoštais galiūnais.
• Antroji pozicija populiariausiųjų sąraše atiteko „Honda“ markei (6), trečiąja-ketvirtąja vietomis pasidalijo „Porsche“ ir „Volkswagen“ (po 3).
• Lenktynių trasoje ratus suko ir vienetiniai, unikalūs automobiliai, tokie kaip „Aquila CR1by Speed-Styling“, „Marcos Mantis Cup Car Model“, „Subaru Impreza WRX“, „Lotus Exige“, „Lexus IS-F“, „Ford MK2 ZAK“, „Alfa Romeo“, „Toyota“ ir „Lada“.
• Kvalifikacines varžybas laimėjo „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas pilotavo „Aquila CR1“ bolidą.
• Pirmąją lenktynių starto poziciją ekipai garantavo R. Čapkauskas, vieną 2682 metrų ilgio trasos ratą atrankos varžybose nuvažiavęs per 1 min. 09,724 sek.
• Trasos greičio rekordas liko nepagerintas ir jis priklauso latviui Konstantinui Calko, kai 2014 metais vieną to paties ilgio trasos ratą jis įveikė per 1 min. 07,046 sek.
• Kvalifikacinių varžybų laimėtojus „Carre & MVP by Algirdai“ lenktynininkus savo taure apdovanojo Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, kuris dalyvavo ir nugalėtojų spaudos konferencijoje.
• „ENEOS 1006 km lenktynes“ laimėjo „General Financing team Pitlane“ komanda, 1006 km distanciją įveikusi per 8 val. 44 min. 55,924 sek., o komanda „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilį kirsti finišo liniją patikėjo olandui Sebastiaanui Bleekemolenui.
• Nugalėtoja - „General Financing by Pitlane“ – komanda pasiekė naują rekordą. 2016 metų lenktynės buvo trumpiausios per visą jų septyniolikos metų istoriją. Tad liepos 23-ąją krito lietuviškojo automobilių maratono trukmės rekordas, išsilaikęs nuo pat antrųjų lenktynių gyvavimo metų, kai 2001-aisiais nugalėtojai distanciją nuvažiavo per 8 val. 52 min.
• Prieš penkerius metus laimėjęs garsiąsias Le Mano lenktynes, džiaugęsis pergale Sebringo trasoje S. Bleekemolenas šventė pirmą pergalę ir Lietuvoje, o Benediktui Vanagui tai buvo antroji pergalė Palangoje, pasiekta po trejų metų pertraukos.
• Tituluočiausiuoju 1000 km lenktynių sportininku tapo Jonas Gelžinis, kuriam tai buvo jau šeštoji pergalė. Jonas dar labiau atsiplėšė nuo Vytauto Venskūno, laimėjusio Palangoje keturiskart.
• Lenktynių metu greičiausiąjį ratą per 1 min. 10,331 sek. nuvažiavo R. Čapkauskas, kurį specialiuoju prizu apdovanojo LASF prezidentas Romas Austinskas. Didžiausią spartą ekipos lyderis išvystė važiuodamas 290 ratą.
• Antra finišo liniją kirto kvalifikacinių varžybų laimėtoja „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, atsilikusi dviem ratais.
• Trečią vietą iškovojo „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ komanda (Nemunas Dagilis, Steve Vanbellingenas ir Tomas Van Rompuy), su „Porsche 911 GT3 Cup“ nuo nugalėtojų atsilikusi 4 ratais.
• Vien „ENEOS 1006 km lenktynių“ dieną visi jose startavę automobiliai nuvažiavo 31.239,850 kilometro arba 3.523 km daugiau, nei per 2015 metų lenktynes.
• Daugiausia, 1006 km arba visą varžybų distanciją, įveikė tik nugalėtojai - „General Financing team Pitlane“ ekipos lenktynininkai.
• Mažiausia, 82 ratus arba 219.924 kilometro lenktynėse nuvažiavo svečiai iš Latvijos „Zvaigzne Motorsport“ komanda.
• „ENEOS 1006 km lenktynių“ spaudos centre akredituota 122 spaudos, informacinių agentūrų, portalų, radijo ir televizijos žurnalistai iš Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Iki tol daugiausia žurnalistų spaudos centre – 120 – buvo akredituota per jubiliejines, 15-tąsias lenktynes, vykusias 2014 metais“.
• „ENEOS 1006 km lenktynėse“ debiutavo „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ 3–ojo etapo varžybos.
• Lyginant su 2015 metais, kiek padidėjo lenktynininkų amžiaus vidurkis. Jauniausias „ENEOS 1006 km lenktynių“ dalyvis – dvidešimt dvejų „Rotoma Racing“ komandos narys, latvis Konstantinas Calko.
• Vyriausias amžiumi - „Cor Euser Racing“ komandos narys, amerikietis Jim Briody, kuris lenktynių dieną, liepos 23-ąją, jis džiaugėsi sulaukęs 72 metų, 5 mėnesių ir 8 dienų. Tai vyriausias lenktynėse dalyvavęs sportininkas per visą jų 17 metų istoriją, o ši komanda buvo ir vyriausia iš visų ekipų. Jos narys, tituluočiausias Lietuvos automobilių sporto atstovas Stasys Brundza už vyriausiąjį lenktynių dalyvį jaunesnis trejais metais, o jauniausias šio trejeto C. Euseras – 61-erių. Sudėję visų trijų amžių gautume įspūdingą 202 bendrą komandos narių pragyventų metų skaičių.
• Neatskiriama lenktynių dalimi tapusį komandų mechanikų 1006 metrų bėgimą laimėjo „Brum Brum sport“ ekipos atstovas Justas Chadasevičius, pranokęs olandą,
• „Palanga SPA Hotel By EMG Motorsport“ komandos kolegą Mitchelą Lagaa ir savo ekipos partnerį ir bendravardį Justiną Sventicką.
• Prieš lenktynių pabaigą finišavo „Miss Racing“ rinkimai, kuriuos rengė vairuojančių moterų asociacija „Racing Ladies“ ir kuriuos laimėjo 21-erių palangiškė Agnė Kulytė, tapsianti kitų metų šių lenktynių „veidu“.
Naujausi komentarai