Jų veidus puošė šypsenos ir jie buvo pasiruošę įgyvendinti savo tikslus sunkiausiame pasaulio bekelės maratone. Likus vos 2 dienoms ir vos 352 koviniams kilometrams jų liko vos 59, o intriga išlieka tiek tarp lyderių, tiek ir sergant už vienintelį išlikusį lietuvišką ekipažą.
„Toyota“ į šį ralį atkeliavo turėdama daug vilčių – prisivilioję iš „MINI“ komandos vieną greičiausių varžybų dalyvių Nasserą Al-Attiyah, komanda tikėjosi, jog katariečio ir Ginielio De Villiersio bei Nani Romos trio bus ta jėga, kuri sugebės pasipriešinti prancūzams.
Deja, Nasseras iš varžybų pasitraukė jau trečiajame etape, tuo tarpu Giniellis dėl navigacijos klaidų yra gerokai nutolęs nuo lyderių ir šiuo metu pirmojo vietoje įsitaisiusiam Stephanui Peterhanseliui pralaimi jau bene dvi valandas. Nani išlieka greičiausiu „Overdrive“ pilotu, bet ir jam iki artimiausio „Peugeot“ automobilio – daugiau nei pusvalandis.
Prieš keletą metų dominuojanti komanda Dakaro ralyje buvusi „MINI X-Raid“ šiais metais į varžybas atsivežė naują automobilį, o jos vedliu tapo WRC (pasaulio ralio čempionato) žvaigždė suomis Mikko Hirvonenas. Nors skrajojantis suomis ilgai nedavė prancūzams atsipalaiduoti ir kvėpavo jiems į nugaras, paskutiniajame, 10-ame greičio ruože jis strigo, o galiausiai ir susidūrė su sunkvežimiu, todėl bet kokios jo viltys į podiumą buvo sudaužytos.
Prancūzų organizacijos „ASO“ organizuojamo Dakaro maratono lentelės viršuje įsitaisę 3 prancūzai, kurie, regis, kovoja tik tarpusavyje. Pagrindinė kova ant podiumo vyksta dėl 1-2 pozicijų, kuriose lyderis keičiasi kasdien.
Jei trasa driekiasi bekele – ponas Dakaras Stephanas Peterhanselis rodo savo pranašumą, jei varžybos pasuka keliais – 9 kart pasaulio ralio čempionas Sebastienas Loebas yra nepralenkiamas. 11-ajame etape dalyvių laukia kopos ir WRC tipo keliai – kas iš „Peugeot“ lenktynininkų geriausiai įveiks kombinuotą šiandienos greičio ruožą, veikiausiai triumfuos ir galutinėje įskaitoje.
Tuo tarpu lietuvių fronte vakar buvo džiugi diena. Vienintelis fanų viltis palaikantis Dakaro vilkas Antanas Juknevičius nepasimetė įmestas tarp sunkvežimių, parodė agresyvumą ir antrajame įskaitiniame punkte buvo net 10-as. Tiesa, vėliau jis nukrito iki 19-os pozicijos, tačiau geriausiųjų 20-ukas yra būtent ta vieta, kurioje norėjo būti „CRAFT Bearings“ pilotas.
„Savo darbą atlikome, buvome agresyvūs ir kabinomės į rezultatą. Net atsarginį ratą vieną pametėme“, - juokiasi Antanas Juknevičius. „Buvome pagavę labai gerą tempą, bet tada atsisėdom už sunkvežimių, porą aplenkėm, bet rizikavom, buvo tikrai pavojinga.“
Kalbėdamas apie tikslus per likusius kilometrus labiausiai patyręs bekelės maratonų lietuvis neslėpė, kad čia atvažiavo ne tik finišuoti. „Mes esame profesionalai, todėl natūralu, kad mūsų tikslas yra kilti dar aukščiau. Tikrai atakuosime, neatvažiavome čia ilsėtis, priimame tai, ką mums duoda ir bandome iš to padaryti geriausią įmanomą rezultatą. Likusiuose kilometruose galios ta pati taisyklė – maksimali koncentracija, klaidų vengimas ir aukštas tempas.“
Iki artimiausio varžovo lietuvį skiria 3 min. ir 6 sekundės, o nuo rekordinės Baltijos šalims, 23-osios pozicijos – 6 min. ir 27 sek.
11-asis Dakaro ralio etapas dalyvius pasitiks kopų segmentu. Jis tęsis apie 50 km, vėliau sportininkai leisis iš kalnų, kur juos sutiks klasikinio ralio tipo trasos. Pirmasis automobilis į trasą išvažiuos 13 val. 35 min., o lietuvių – Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio „CRAFT Bearings“ komandos startas – 14 val. 22 min. Lietuvos laiku.
Naujausi komentarai