„CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkai sėkmingai pasiekė trečiosios dienos finišą ir ilsisi prieš rytojų, kai tuo tarpu mechanikai tikrina keturračius ir keičia besidėvinčias dalis, mat pastarosios dvi dienos buvo maratoninės – nebuvo galimas joks mechanikų darbas.
Antanas Kanopkinas, įveikęs trečiąjį greičio ruožą, sakė, jog labiausiai jam trūksta keturračio greičio: „Šiame greičio ruože buvo mažiau aukštų kopų ir daug atkarpų, kur buvo galima lėkti maksimaliu greičiu. Mūsų keturračių didžiausias greitis svyruoja apie 80-90 km/val ir tai yra bent dvidešimčia kilometrų per mažai. Tiesiosiose mus lenkia motociklai, bet vėliau juos vejamės sudėtingesnėse vietovėse. Žinoma, tai neguodžia, būtų gerai rasti sprendimą ištaisyti šią vietą.“
Finišą pasiekęs Adomas Gančierius juokais sakė, kad jaučiasi liūdnas, mat šiek tiek apsiskaičiavo dėl likusio kilometražo ir antrąją trasos dalį įveikė lėčiau, nei galėjo: „Galvojau, kad po degalų užpylimo bus likę daugiau kilometrų, tad važiavau taupiau, nei galėjau. Kvaila klaida, bet nieko tokio. Turėjau labai gerą dieną – trasa nesudėtinga, tik keliose vietose kopa staiga dingo iš po kojų. Šiandien dangus apsiniaukęs, tad be ryškios saulės nesimato šešėlių ir reljefo – gerai, kad viskas baigėsi gerai ir esu finiše.“
Keturračiai į bivaką grįžo sveiki, tad mechanikams prieš ilgiausią lenktynių greičio ruožą teks atlikti tik standartinius aptarnavimo darbus: įdėti naujus variatoriaus diržus, pakeisti alyvą reduktoriuose bei variklyje ir patikrinti visus svarbiausius keturračių mazgus. Įveikus jau tris lenktynių dienas padangos nerodo jokių ryškesnių nusidėvėjimo žymių.
Ketvirtadienį sportininkai važiuos daugiau nei šimtą kilometrų iki starto, po kurios turės įveikti net 308 sportinius kilometrus. Trasa vėl susidarys iš smėlio, kopų bei išdžiuvusių ežerų. Bene sudėtingiausias galvosūkis ir vėl gali tapti degalų sąnaudos ir bako dydis, mat tarp degalų pasipildymų, pagal pateiktą trasos planą, daugiau nei 200 kilometrų.
Naujausi komentarai