Pereiti į pagrindinį turinį

Ką bendro turi sportinis B. Vanago „Toyota Hilux“ ir motociklas?

2019-12-30 15:31
DMN inf.

„Inbank team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas ne kartą pasakojo apie komandos bolidą „Toyota Gazoo Racing Hilux“, kuriuo sausio mėnesį dalyvaus sunkiausiomis planetos varžybomis vadinamame Dakaro ralyje. Tačiau panašu, jog ši tema – ypač plati, todėl šiandien lenktynininkas apie savo karinį žirgą atskleidė dar daugiau detalių.

Nors iš pažiūros lenktyninis ir standartinis automobiliai gali skirtis nedaug, didžiausi jų skirtumai atsiskleidžia ne išorėje, o viduje. Pavyzdžiui, ar žinojote, jog „Toyota Hilux“ transmisija yra sekvencinė (kai patraukiant pavarų svirtį atgal jungiama aukštesnė, o pastumiant į priekį – žemesnė pavara)? Tokią pačią galima rasti motocikluose. Šis būdas perjungti pavaras yra daug greitesnis nei įprastas, kai pavarų perjungimo svirtį reikia vedžioti „h“ formos schema.

Ir tai ne vienintelis „Toyota Gazoo Racing Hilux“ greičių dėžės privalumas lyginant su standartine. Kitas sumanus būdas iš transmisijos gauti dar daugiau naudų – jos lokacija automobilyje. Įprastai šis automobilio elementas glaudžiasi prie variklio. Sportiniame „Hilux“ transmisija yra patraukta bolido centro link, o tai leidžia išlaikyti gerą automobilio svorio balansą tarp priekinės ir galinės ašių.

V. Pilkausko nuotr.

Žinoma, tai – tik dalis technologijų, naudojamų automobilių sporte. Daugiau apie „Toyota Gazoo Racing Hilux“ greičių dėžę bei kitus šio bolido komponentus galima sužinoti B. Vanago „Youtube“ kanalo vaizdo įraše.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų