Krizė smaugia prestižinį ralį Pereiti į pagrindinį turinį

Krizė smaugia prestižinį ralį

2009-09-04 23:59

Savaitgalį vyksiantis tradicinis ralis "Aplink Lietuvą 2009" Lietuvos Respublikos Prezidentės taurei laimėti – liūdnas šiųmečio Lietuvos automobilių ralio čempionato baigiamasis akordas.

Nors ralis "Aplink Lietuvą" laikomas vienu rimčiausių ir labiausiai prestižinių tokio pobūdžio renginių, nuo 1996-ųjų kasmet vykstančios šiųmetės lenktynės atrodo tik kaip ankstesniais metais vykusiųjų šešėlis. Šį šeštadienį Kauno Rotušės aikštėje vadinamojoje profesionalų įskaitoje startuos dvigubai mažiau ekipažų nei pernai ar užpernai – tik 25. Jei ne B lygos atstovai, sporto meistrai veteranai, visureigių vairuotojai ir sportininkai su negalia, ralis atrodytų tiesiog graudžiai.

Kita vertus, šiųmetėse varžybose sutiko dalyvauti net 31 ralio veteranų ekipažas, tarp kurių yra kone visa anuometinės SSRS ralio rinktinė. Akį traukia ne vien garbus šios kategorijos ralio dalyvių amžius (jauniausiam startuosiančiam 50, o vyriausiam – 85-eri), bet ir mašinos, kuriomis jie ketina įveikti trasą. Šįkart į 820 km žygį aplink Lietuvą veteranai leisis tokiais pat automobiliais, kuriais yra pelnę savo sportinę šlovę – pobedomis, volgomis, moskvičiais, zaporožiečiais. Dalis šių mašinų jau peržengusios ribą, paprastas transporto priemones skiriančią nuo vadinamųjų oldtaimerių, ir jauniesiems ralio gerbėjams greičiausiai matytos nebent nuotraukose.

Be to, šiais metais gerokai didesnės ir sportininkų su negalia gretos. Varžyboms parengtą techniką pasirengę išvairuoti net 18 šios įskaitos ekipažų

Profesionalams skirtoje ralio programoje numatytas 309,45 km maršrutas, kuriame 11 greičio ruožų (bendras jų ilgis 85,3 km). Bene pirmą kartą didžioji greičio ruožų dalis – 51,6 km – drieksis asfalto keliais, o 33,7 km – žvyro. Didžioji dalis kovų vyks Kačerginės "Nemuno žiedo" trasoje, Rukloje ir netoli Ukmergės esančioje "Versmės" trasoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų