Jo pasirodymas rugsėjo 2-3 dienomis RX pirmenybių etape Prancūzijoje „Loheac-Bretagne“ trasoje žada būti įsimintinas ir dėl naujo prekinio ženklo debiuto: N. Naujokaitis vairuos drauge su geriausiais Čekijos automobilių sporto mechanikais sukonstruotą „Škoda Fabia R5“ bolidą.
Ko galima tikėtis iš naujo herojaus RX trileryje? Visų pirma to, kuo N. Naujokaitis išsiskyrė per beveik 24 metus trukusią lenktynininko karjerą – pasiutusio užsispyrimo siekiant savo tikslų ir netradicinių techninių sprendimų. Pripratęs itin daug dirbti konstruojant ir derinant „kovinius“ kroso lenktynėms skirtus automobilius, lietuvis drauge su Čekijos meistrais, dirbusiais gamyklinėje komandoje „Škoda WRC“ programoje, „Škoda Fabia R5“ bazėje pasigamino bolidą, kuris teoriškai turėtų būti geresnis nei dabartinių RX čempionato lyderių.
„Kuriam automobilį kaip „Lego“ žaidime ir „Škoda Fabia R5“ griaučius rengiame specialiai mūsų užsakymu pagamintais agregatais bei detalėmis. Labai tikimės, kad mūsų skaičiavimai teisingi ir kad tos detalės nesipyks vienos su kita. Suprantu, kad daug kuo rizikuojame ir einame eksperimentų keliu, tačiau ar esame teisūs, ar klystame bus galima sužinoti tik išvažiavus į trasą“, – sako N. Naujokaitis.
„NNmotorsport“ komandos vadybininkas Rimvydas Matijošaitis savo ruožtu akcentavo, kad startai likusiuose pasaulio RX rali-kroso čempionato etapuose (Prancūzijoje, Barselonoje, Latvijoje ir Vokietijoje) padės atsakyti į daug klausimų ir geriau pasiruošti 2017-ųjų čempionatui.
„Kol kas svarbiausia yra išbandyti automobilį, jo savybes esant skirtingiems nustatymams ir rasti tinkamiausią. Kitais metais mes planuojame dalyvauti visuose RX čempionato etapuose ir ten siekti maksimaliai gerų rezultatų. Žinoma, jau dabar darysime viską, kad „Loheac-Bretagne“ trasoje užsidirbtume bent vieną tašką. Jei tai pavyktų – būtų tobula“, – samprotavo R. Matijošaitis.
Šiuo metu „NNmotorsport“ komanda Čekijoje pradeda testuoti automobilį. N. Naujokaitis pilotuos „Škoda Fabia R5“ su 4 cilindrų, 2000 ccm darbinio tūrio turbokompresorių turinčiu varikliu, generuojančiu maždaug 600 AG jėgą ir leidžiančiu iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per 2 sekundes.
Naujausi komentarai