Daugiau nei 30 dalyvių išbandė greitą reakciją ir šaltus nervus 1/8 mylios arba 201,17 m ilgio trasoje. Tačiau net ir tokioje trumpoje distancijoje greičiausi standartiniai ir specialiai traukos lenktynėms ruošti automobiliai pasiekia beveik 200km/val. greitį.
Skirtingai nuo ankstesnių metų, šiemet drag‘o varžybos buvo daugiau orientuotos į gatvėmis važinėjančius greitus automobilius, todėl dalyviai varžėsi 5 klasėse, iš kurių 4 orientuotos į gatvėmis važinėjančius greitus automobilius, o viena – į išimtinai sportinius, specialiai rengtus drag‘o varžyboms.
Naujos sistemos šalininkai dar prieš startą tvirtino, jog „Aurum 1006 km lenktynėse“ debiutavusiose „Bracket“ drag‘o lenktynėse svarbiausias faktorius – ne automobilio galingumas, o vairuotojo tikslumas ir greita orientacija. Prieš finalų startus dalyviai turėjo deklaruoti savo planuojamą trasos įveikimo laiką: būtent planuojami poros lenktynininkų rezultatų skirtumai lemdavo skirtingą starto laiką, tačiau ties finišo linija abu poros automobiliai atsidurdavo beveik vienu metu.
Dyzelinių automobilių „Smoke Masters“ klasėje nugalėtoju tapo BMW X5 vairavęs Mindaugas Beniušis. Jis finale aplenkė Andrių Antanaitį („Alfa Romeo“), o trečią vietą užėmė Saulius Petrauskis („Audi 80“).
Pačioje gausiausioje „King of Street“ klasėje finale greičiausias buvo Edgaras Stončius („Mercedes-Benz SLK“). Šioje klasėje „Subaru Impreza“ automobilį vairavęs Andrius Antanaitis liko antras, o Vytautas Opulskis („Honda CRX“) kopė ant trečio garbės pakylos laiptelio.
„Supercars“ klasėje atkakliausia kova vyko tarp Airidos Beniušienės („Nissan GTR“) ir krepšininko Deivido Gailiaus („Audi RS6“). Finale greitesnis buvo Deividas, o trečia vieta atiteko Sauliui Petrošiui („Chevrolet Camaro“).
„Sport Eliminator“ įskaitoje visus varžovus aplenkė Deividas Visockis (BMW 535), nuo jo nedaug atsiliko „Volkswagen Golf“ vairavęs Justas Pečeliūnas ir Edgaras Kranauskas („Audi A3“).
Galingiausia technika varžėsi „No Brake“ klasėje. Čia 700, 800 ar net 900 AG variklius turinčių automobilių buvo ne vienas. O kovoje dėl prizinių vietų susirungė trys „Audi RS6“ modeliai.
Ne patį galingiausią automobilį (vairuotojo teigimu, jo technika turi 660 „arklių“) pasirinkęs D. Gailius dar sykį įrodė, kad krepšinio aikštelėje įgyta patirtis ir šalti nervai gali lemti sėkmę ir tokiose varžybose. Deividas laimėjo finalą, aplenkęs Tomą Petkevičių. Pastarasis buvo vienintelis, kuris aštuntadalį mylios įveikė greičiau nei per 7 sekundes, tačiau finale jis suklydo.
Trečią vietą užėmė Irmantas Burinskas.
„Drag Show Bracket“ varžybų nugalėtojus ir prizininkus sveikino šias varžybas globojančios Lietuvos kelių policijos tarnybos vadovas Vytautas Grašys, dar kartą paakinęs visus greičio gerbėjus varžytis teisėjų prižiūrimose ir tam parengtose trasose, o ne miestų gatvėse ar užmiesčio keliuose, ir „Aurum 1006 km lenktynes“ rengiančios „Promo Events“ direktorius Darius Jonušis.
Naujausi komentarai