Ką sveikinti?
Po paskutinio "Rally Classic 2018" greičio ruožo net ir prisiekę automobilių sporto gerbėjai buvo šiek tiek sutrikę – kurį ekipažą su kuo sveikinti? Modeliuodami galimus ralio čempionato scenarijus jie žinojo, kad, net ir nusileidęs V.Žalai Druskininkuose, G.Notkus galėtų džiaugtis pergale didžiajame ralio kare tokiu atveju, jei finišuotų antras.
Tačiau šįkart sidabrinį tempą pademonstravo Egidijus Valeiša ir Mindaugas Varža su "Ford Fiesta R5" ir aplenkė G.Notkų daugiau nei 30 sek. Vis dėlto taškų iš jo neatėmė, nes tiesiog nesiregistravo kautynėms pagrindinėje 4WD įskaitoje.
Likę du varžovai šios sudėtingos situacijos taip pat nekomplikavo – Benediktas Vanagas iš kovos pasitraukė penktame greičio ruože apgadinęs saviškį "Škoda Fabia R5", o Vytautas Švedas su N grupės automobiliu natūraliai negalėjo pavyti favoritų ir, finišavęs ketvirtoje vietoje, atvėrė kelią G.Notkui į čempiono sostą.
"Šita kelionė užtruko dvylika metų, todėl, be abejonės, labai džiagiuosi rezultatu. Žinoma, norėtųsi čempionatą laimėti atsivežant pergalę finaliniame etape. Kita vertus, tai liudija, kad mes visą sezoną buvome stabiliai greiti ir velniškai užsispyrę. Nuoširdžiai dėkoju visiems mumis tikėjusiais ir mums padėjusiems", – po finišo sakė G.Notkus.
Sulaukė sveikinimų
"Giedrius su Daliumi savo darbą atliko nepriekaištingai – jiems labai sunki savaitė buvo, ir taip gerai, kad atlaikė. Čempionų vardų jie verti 100 proc. Mūsų pasirodymą vertinu gerai – sezone laimėjome visus keturis ralius, kuriuose dalyvavome, šiandien – taip pat visus. Prieš Druskininkų ralį nerimavau dėl naktinių greičio ruožų, bet viskas ėjosi kaip iš natų. Paskutinis greičio ruožas turbūt yra pats sunkiausias per visą čempionatą – 20 km vingiuotu miško keliu važiuoti nepaprasta. Sunku neprarasti koncentracijos – tiek man, tiek Andriui, bet viskas išėjo gerai", – po ralio pasakojo V.Žala, šiemet pirmą sezoną važiuojantis su "Škoda Fabia R5" automobiliu.
Klasikinis ralis yra aštrus, greitas, visada važiuoji maksimaliai, centimetrų tikslumu ir kūno, refleksų lavinimas daug geresnis nei dalyvaujant kitose varžybose.
Vienas įdomiausių ekipažų "Rally Classic" buvo svečių iš Taivano "Ford Fiesta R2" – šį ekipažą sudarė Dai-Wei Yein ir Tsung-Yu Hsieh. Jie nepersistengė važiuodami visiškai nepažįstamais lietuviškų miškų keliukais ir užėmė 25-ąją vietą.
Efektingas sugrįžimas
Į ralį efektingai grįžo Martynas Samsonas su visiems gerai žinomu BMW M3 ir nauju šturmanu – Ervinu Snitku. Jie iki pat finišo pademonstravo išskirtinę kovą su kitu BMW M3 ekipažu – Justu Tamašausku ir Pranu Švedu. Pastarasis ekipažas visoje 103 km distancijoje buvo greitesnis vos 10 sek. Daugeliui sportininkų Druskininkų ralis tapo sezono pabaiga ir žiemą jų laukia tik pasiruošimas 2019-ųjų ralio čempionatui, tačiau kai kuriems šis ralis buvo paskutinis išbandymas prieš pagrindines metų varžybas – Dakaro ralį. Lietuvos čempionate dalyvauja du Dakaro ralio dalyviai – V.Žala ir B.Vanagas.
"Klasikinis ralis yra puiki treniruotė prieš pagrindines metų varžybas – Dakaro ralį. Šiemet itin gerai jaučiuosi po keturių Lietuvos čempionato etapų – sportinė forma sugrįžo, apšilau, tarsi gerą mankštą padaręs. Iš vairavimo pusės padariau geriausius namų darbus, kokius tik galėjau. Klasikinis ralis yra aštrus, greitas, visada važiuoji maksimaliai, centimetrų tikslumu ir kūno, refleksų lavinimas daug geresnis nei dalyvaujant kitose varžybose", – pasakojo "Agrorodeo" komandos vairuotojas V.Žala. Jau artimiausiu metu jis sės prie visureigio "Toyota Hilux" vairo ir kartu su komanda tikrins, ar viskas, perrinkus automobilį, veikia tinkamai. Lapkričio mėnesį visureigis keltu išplauks į Pietų Ameriką, o sausį Peru vyks 41-asis Dakaro ralis, kur V.Žala dalyvaus kartu su Sauliumi Jurgelėnu.
Naujausi komentarai