Sėkmė Japonijoje
Neseniai Sapore (Japonija) surengtose „Grand Prix“ serijos dailiojo čiuožimo varžybose „NHK Trophy“ mūsų šalies ledo šokėjai jau įteikė sau Kalėdų dovaną: užėmė ketvirtą vietą, pagerino du asmeninius rekordus, nustebindami gerbėjus, trenerius ir – smagiausia – patys save.
Be to, šį sezoną Allison ir Saulius jau papildė savo trofėjų kolekciją reikšmingais apdovanojimais – iškovojo sidabrą „Challenger“ serijos varžybose Vokietijoje ir Italijoje.
Rezultatai įkvepia siekti dar daugiau – čiuožėjai įsitvirtino Tarptautinės čiuožimo sąjungos (ISU) pasaulio reitingo dešimtuke.
Pora pratinasi prie naujo vaidmens – tapo lietuviško prekės ženklo „Audimas“ ambasadoriais.
Ruošdamiesi šiam sezonui keitėme požiūrį į detales, kurios padeda artistiškiau perteikti mūsų šokius.
Įsitvirtino anapus Atlanto
„Kiekvienose varžybose mes patys ir mūsų pasirodymai vis stipresni tik dėl to, kad trenerių komanda parengia tikslingas pratybas, choreografijas, kurias gludindami praleidžiame ant ledo labai daug valandų“, – sakė Kaune gimęs, augęs ir šešerių čiuožti pradėjęs S. Ambrulevičius.
Kurį laiką į čiuožimą žiūrėjęs tiesiog kaip į laisvalaikio leidimo būdą, galiausiai nusprendęs tapti profesionaliu sportininku, pirmiausia jis čiuožė vienas. Sėkmingai susiklosčius aplinkybėms, talentingam jaunuoliui pasitaikė proga išvykti į JAV, dirbti su puikiais treneriais.
Pradžia anapus Atlanto sportininkui nebuvo lengva, kaip ir daugumai atvykusiųjų. Viskam stigo pinigų, teko kibti į darbus – treniruoti vaikus, kasdien važinėti tarp JAV ir Kanados, nes vienoje šalyje treniravosi pats, kitoje – mokė kitus.
Ambasadoriai: sportininkai palankiai įvertino treniruotėms ir laisvalaikiui skirtą „Audimo“ aprangą. / sportas.info nuotr.
Treniruojasi Kanadoje
Nuo 2014-ųjų ledo šokių renginiuose besivaržantis Saulius 2017-aisiais pradėjo čiuožti drauge su Allison.
Puikiai dera jų abiejų būdas, fizinės savybės ir sportinės ambicijos – kiekvieną dieną būti geresniais ledo čiuožėjais nei vakar. Jie – puikūs bičiuliai, drauge praleidžiantys begales laiko, bet pora – tik ant ledo, ne gyvenime.
Šio džiuginančio sezono pradžioje Allison ir Saulius šokių elementus tobulino Lietuvoje su žinomu choreografu Gintaru Svistunavičiumi. Dabar daugiausia laiko leidžia Monrealyje, Kanadoje, kur dirba svarbiausi jų treneriai – Marie-France Dubreuil, Patrice’as Lauzonas, Romainas Haguanaure. Čia yra akademijos, kuriai atstovauja – „IAM Skating Academy of Montreal“ – treniruočių bazė.
„Ruošdamiesi šiam sezonui keitėme požiūrį į detales, kurios padeda artistiškiau perteikti mūsų šokius tiek žiūrovams, tiek teisėjams“, – Allison įvardijo naujovę, kuri greičiausiai irgi turi įtakos sėkmei.
Šiemet jie čiuožia taip grakščiai ir lengvai, sudėtingas kompozicijas paversdami jausminga drama, spektakliu, kad poros šokio įkvėptas „Audimas“ savo žiemos šventinę komunikaciją pavadino „Žiema lyg šokis“. Šio prekės ženklo parduotuvėse galima pamatyti čiuožėjų šokio, užfiksuoto prieš kelias savaites jiems svečiuojantis Lietuvoje, nuotraukas.
Svarbi kiekviena detalė
Dešimtoji vieta pasaulio reitingų lentelėje įkvepia dirbti, stropiai rengtis svarbiausioms sezono varžyboms – Europos ir pasaulio čempionatams.
„Smagu būti dešimtuke, tai didelis pasiekimas, bet, mano nuomone, teisėjų, varžovų ir žiūrovų pagarbą lemia ne reitingai, o efektingi pasirodymai varžybose“, – sakė Allison.
Čiuožėjų porą puošia dizainerė Aina Zinčiukaitė, daugybę metų kurianti aprangą ir geriausiems Lietuvos sportinių šokių šokėjams. Kiekvienam pasirodymui siuvami specialūs kostiumai.
Svarbu ir pasirinkta muzika. Sėkmę porai atnešęs trumpasis šokis statytas pagal grupės „Yello“ dainų variacijas, laisvasis – pagal „Faithless“ ikoninį kūrinį „Insomnia“.
Kad švytintys iščiuožtų ant ledo varžybose ir vos kelias minutes trunkančiu pasirodymu prikaustytų gerbėjų ir teisėjų dėmesį, čiuožėjai dirba ilgus mėnesius. Darbas ir kompozicijos tobulinimas, galima sakyti, niekada nesibaigia, nes vis atsiranda pakeitimų tobulinant ir stiprinant jį.
Sezonas: Lietuvos ledo šokėjai – Tarptautinės čiuožimo sąjungos (ISU) pasaulio reitingo dešimtuke. / sportas.info nuotr.
„Pagrindinis šokio rengimas dažniausiai vyksta apie mėnesį – per tiek laiko parengiama choreografija, suderinamos idėjos čiuožimo elementams. Tada iš viso porą mėnesių trunka juodžiausias darbas, kad vėliau galėtume čiuožti visą programą“, – apie ledo šokių užkulisius pasakojo S. Ambrulevičius.
„Audimo“ pranašumai
Šiame etape, o ir kasdien per pratybas sportininkams ypač svarbu apranga, kurią dėvi. „Svarbiausia – patogumas ir estetika“, – sakė Saulius.
Apranga turi neslėpti čiuožėjų kūno linijų, nevaržyti judesių – būtent tokiais drabužiais juos aprūpino „Audimas“.
Treniruočių metu čiuožėjams nepamainomi merino vilnos marškinėliai, kurie ne tik ploni, nepaprastai lengvi, bet ir sulaiko šilumą, išgarina drėgmę ir nekaupia jos viduje, leidžia kūnui kvėpuoti, palaiko pastovią jo temperatūrą, nedirgina odos, o prižiūrėti juos tikrai paprasta.
„Moteriškos linijos dizainas ir spalvų paletė man labai patinka“, – neslėpė Allison.
„Šių „Audimo“ drabužių pranašumus ypač pajuntame apšildami. Jie padeda kūnui pasiekti darbo temperatūrą greičiau, bet nesijaučiame perkaitę, suprakaitavę“, – teigė Saulius.
Kai tenka sportuoti ypač šaltose arenose, gelbsti „Audimo“ merino vilnos pirštinės, kepurės ir pūkinės liemenės ar striukės. Ne vieną naminį gyvūną laikiusiems sportininkams svarbu, kad šie ypač šilti drabužiai turi RDS sertifikatą, patvirtinantį, kad juose esantys žąsų ir ančių pūkai surinkti nukritę, o ne nupešti – nedarant skriaudos paukščiams. Tai užtikrina humanišką elgesį su gyvūnais.
„Labai malonu ir gera tai žinoti“, – pabrėžė gyvūnus mylintys čiuožėjai.
Augintiniai juos pasitinka ir dabar, kai čiuožėjai grįžta namo – Allison mama rūpinasi mišrūne Kali, o Sauliaus tėvas ir brolis augina Sibiro laiką Mają.
Sulaukia kolegų pagyrimų
Allison domisi mada, seka tendencijas, pastebi didžiųjų žvaigždžių kasdienės aprangos ir raudojo kilimo renginių stilių.
„Pastaruoju metu vis daugiau laiko leidžiu parduotuvėse, dairydamasi patinkančių drabužių, ir tai dažniausiai darau Lietuvoje! Man tikrai patinka lietuviškas stilius“, – džiaugėsi amerikietė.
„Man regis, mudu panašiai tiek pat laiko leidžiame apsipirkdami“, – pridūrė Saulius.
„Nemažai čiuožėjų gauna komandoms skirtos aprangos iš savo šalies drabužių kūrėjų ir gamintojų. Tad mes, mažos šalies atstovai, džiaugiamės ir didžiuojamės galėdami būti savo prekės ženklo ambasadoriais. Pristatyti savą prekės ženklą, kai kiti čiuožėjai vilki pasaulinių grandų gaminius, mums ypač svarbu ir didelė garbė“, – sakė „Audimo“ ambasadoriai.
Jų vilkima „Audimo“ nacionalinė kolekcija – komfortiška, funkcionali, taip pat praktiška ir reprezentatyvi. Į lietuviškus drabužius atkreipė dėmesį sportininkų kolegos užsienyje. „Dėl tautinių spalvų ir simboliais puoštų kostiumų sulaukėme daug komplimentų“, – sakė Saulius.
Naujausi komentarai