Mažeikiuose startuos, o Viekšniuose finišuos per 40 ekipažų – tai bus paskutinis, šeštasis, Lietuvos čempionato etapas. Tiesa, varžytis sportininkams bus tekę 5 kartus, nes birželį Alytuje planuotos lenktynės neįvyko.
Šeštadienį 14 valandą Mažeikiuose startuos sportininkai iš Lietuvos ir Latvijos – ralis sprintas „Viekšniai 2016“ įtrauktos į dviejų šalių automobilių čempionatų kalendorius. Tačiau jei latviams dar ir spalį teks išmėginti jėgas nacionalinėse pirmenybėse, tai Lietuvos sportininkams 9 greičio ruožai gali būti paskutiniai šį sezoną. Tai bus paskutinė galimybė pelnyti brangius čempionato taškus, tad galima laukti įdomios kovos.
Ralio direktorius Edvinas Vašteris sako, kad lenktynės žvyro trasose bus dinamiškos ir tikrai įdomios: „Keturis greičio ruožus sportininkai važiuos po du kartus, o vienas greičio ruožas bus naujas. Manome, kad Mažeikių ir Viekšnių apylinkių žvyriniai keliai leis ekipažams parodyti tikrąjį savo meistriškumą. Kai kuriuose šio sezono ralio sprinto lenktynėse svečių teisėmis startuodavo pripažinti šalies ralio lyderiai, ir galima pripažinti, jog „sprintininkai“ dažnai greičiu beveik nenusileisdavo automobilių sporto garsenybėms“, – teigia vienas iš varžybų organizatorių.
Ralio gerbėjus stebėti tokių renginių traukia greiti automobiliai. Savotiška ralio sprinto „vinimi“ turėtų tapti svečių iš Latvijos Renaro ir Gunaro Francių vairuojamas „Ford Escort Cosworth WRC“ automobilis. Ne pirmos jaunystės technika tikrai potencialiai turi būti itin greita, tačiau ne vien teorinis greitis lemia galutinę pergalę. Beje, po traumos ir nesėkmės neseniai vykusiame „300 ežerų“ ralyje į trasą išvažiuos ir Vytautas Švedas. Turintis jau mažai vilčių pagerinti savo padėtį bendroje Lietuvos čempionato suvestinėje, 2015 metų absoliutus šalies čempionas lenktynes Viekšniuose vadina gera treniruote ir galimybe susigrąžinti prarastą sportinę formą.
Pirmą starto numerį ralio organizatoriai skyrė Egidijaus Paplausko ir Karolio Kairio ekipažui, po jų į trasas turėtų išvažiuoti Tomas Ramanauskas ir Virgilijus Janulevičius, o trečias numeris atiteko Remigijui Orvydui ir Domantui Mozūraičiui (visi važiuos „Subaru Impreza“ automobiliais).
Bendras greičio ruožų ilgis – 65 kilometrai. Labai kompaktiškai išdėstyti greičio ruožai leis automobilių sporto gerbėjams patogiai stebėti atkaklias kovas, renginys nemokamas. Ralį organizuojančio Mažeikių ASK vadovas Vitalijus Plastininas primena, kad žiūrovai būtų atidūs ir atsargūs – greičiai ralio sprinto varžybose tikrai būna dideli, todėl lenktynių stebėjimui reikia pasirinkti saugias zonas.
Beje, organizatoriai žiūrovams pasiūlys ir linksmų pramogų. Mažeikiuose po oficialaus ralio sprinto starto bus galima išmėginti savo jėgas vairuojant įvairią techniką. O vakare Viekšniuose visų sportininkų ir ralio gerbėjų laukia grupės „Magnit“ koncertas.
Kai kuriose Lietuvos ralio sprinto čempionato klasėse nugalėtojai jau aiškūs. SG-1 klasėje niekas iš varžovų tikrai jau nebepavys latvio Tomo Zeleznevo ekipažo. SC-2 klasėje kova dėl pirmos vietos jau irgi baigta, šalies čempiono vardą yra užtikrinęs Mindaugo Kaminsko ekipažas, bet kova dėl likusių prizinių vietų laukia ypač atkakli. SG-3 klasėje Eugenijus Andrulis irgi sukaupė pakankamą taškų rezervą, kad paskutinėje metų ralio sprinto lenktynėse galėtų važiuoti ramiai, tačiau į kitas vietas ant garbės pakylos pretenduoja net 5 ekipažai. SG-4 klasėje šeimyninis Tautvydo ir Juozo Narušių ekipažas jau anksčiau užsitikrino šalies čempionų vardus, tačiau kitų vietų laimėtojai bus žinomi tik po finišo Viekšniuose.
Naujausi komentarai