Turbūt net netikėčiausiame sapne 2016 metų Dakaro ralio dalyviai nesitikėjo, kad realiai lenktynės prasidės nuo pačių rimčiausių iššūkių: sausio 4 dieną visų dalyvių laukia itin ilga ir sunki diena. Automobilių ir sunkvežimių įskaitoje startuosiantys ekipažai turės įveikti 858 kilometrus, o greičio ruožo ilgis bus net 521 km.
Ilgesnė kelionė sportininkų lauks tik priešpaskutinę Dakaro dieną, sausio 15-ąją, kai nuo ryto iki vakaro sportininkams reikės nuvažiuoti 931 km.
O jeigu žiūrėsime tik į greičio ruožą, tai sausio 4 dieną jis yra pats ilgiausias. Ir tai bus pirmasis realus šių metų Dakaro išbandymas. Aišku, jei vėl nebus kokių netikėtumų.
„El Ninjo“, dėl kurio šių metų Dakaro maršrute liko tik Argentina ir Bolivija, pakoregavo lenktynių pradžią. Sekmadienį nuo pat ryto visi žvalgėsi į dangų, tačiau gerų žinių iš dangaus nebuvo sulaukta. 165 milimetrai kritulių privertė organizatorius atšaukti pirmąjį įskaitinį etapą, kuriame visureigių įskaitoje startuojantis „Agrorodeo“ ekipažas iš Rosarijaus į Vilją Karlos Pasą, turėjo nuvažiuoti 662 km. 258 km pirmasis Dakaro greičio ruožas tapo paprastu keliu, kuriame komanda ekstremaliu režimu išbandė valytuvus.
„Šią naktį abu prastokai miegojome, dėl to abu pakaitomis vairavome tuos ilgus kilometrus. Oras labai permainingas: išvažiavome – atrodo neblogai, paskui papuolėme į didelę liūtį, po to liūtis tai apstodavo, tai vėl sustiprėdavo, vėjas pakilo, tolumoje nuolat žaibavo. Tai jau nuo ryto galvoje kirbėjo mintis: jeigu tokios liūtys trasoje, visko gali būti. Pakeliui į startą sužinojome, kad greičio ruožas yra atšauktas. Dėl tokios žinios – nei nuliūsi, nei apsidžiaugsi. Automobilių sportas pilnas netikėtumų, o šis Dakaras - ypatingai. Tikrai būtų buvę smagiau, jei būtume galėję įveikti ir įskaitinį greičio ruožą, bet yra kaip yra“, - pasakojo „Agrorodeo“ komandos šturmanas Saulius Jurgelėnas.
Beje, dėl labai stipraus lietaus komanda buvo priverstinai sustojusi – mechanikams teko pakeisti sušlapusį automobilio oro filtrą. Po trumpučio remonto komanda judėjo toliau ir planus apie rimtas varžybas atideda pirmadieniui.
„Diena buvo labai ilga, ir tikrai labai gaila, kad nepavyko padaryto gero apšilimo prieš labai sudėtingą ir nelengvą mūsų laukiantį pirmadienį, - įspūdžiais dalijosi S. Jurgelėnas. – Tikėjomės, kad pavyks „pagauti ritmą“, sustyguoti visas grandis - deja. Todėl ilgam rytojui teks psichologiškai nusiteikti: tokio ilgio greičio ruožai ir tokios dienos ir šiaip yra sunkesnės, nes kol kas labai jau lėtai tie kilometrai „sukasi“. Bet abu su Vaidotu Žala esame nusiteikę pagaliau paragauti „kovinių“ kilometrų. Tačiau šiaip mūsų komandos nuotaikos išties neblogos, tik iki pilnatvės kai ko trūksta - per šitas dvi dienas nuvažiavome tikrai nemažai kilometrų, jau ir prakaito daug išlieta, o rezultato – kol kas jokio. Labai labai laukiam, kada galėsi įšokti į trasą“.
Beje, komanda nestokoja geros nuotaikos. Pasak „Agrorodeo“ komandos lenktynininkų, „bivuakas“ puikus: jis įkurtas greta tarp kalnų esančio ežero ir primena Italiją. „Porą kilometrų driekiasi siaura pakrantės juosta – nors imk ir poilsiauk, bet – deja, deja“, - ironizavo Lietuvos lenktynininkai, laukdami pirmadienio starto.
„Agrorodeo“ komanda Dakare startuoja dviejose įskaitose – T3 klasėje ir alternatyvios energijos grupėje. Pastarojoje „Agrorodeo“ komanda, pasirinkusi ekologišką NEXBTL dyzeliną turi tris konkurentus, o T3 klasėje be Lietuvoje pagaminto „Seat“ visureigio – dar 15 ambicijų nestokojančių ekipažų.
Naujausi komentarai