Pereiti į pagrindinį turinį

Draugiškos rungtynės pritraukė daugiau žiūrovų ir reklamos

2015-09-09 07:36
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / T.Lukšio / Fotobanko nuotr.

Draugiškų rungtynių prieš dabar vykstantį Europos krepšinio čempionatą transliuota mažiau nei prieš pernykštę sporto aistruolių fiestą, tačiau nupirkta beveik tiek pat reklamos sekundžių, o žiūrovų šiemet prie televizijos ekranų buvo trečdaliu daugiau, rašo „Verslo žinios“.

Šiemet buvo transliuota 10 draugiškų Lietuvos krepšinio rinktinės rungtynių, prieš pernykštį pasaulio čempionatą – 14. Skaičiuojant bendrą TV auditoriją, šiemetinės draugiškos rungtynės pritraukė vidutiniškai 8,1 proc. (vidutinis GRP reitingas, t. y. bendros, vyresnės nei 4 metų auditorijos procentas) žiūrovų, tai 30 proc. daugiau nei pernai.

Pasak žiniasklaidos planavimo agentūros „Publicum Media“ vyriausiojo planuotojo Gedimino Viliūno, šiemet nuo pat pradžių Lietuva žaidė su gerokai pajėgesniais varžovais nei pernai per pasirengimą pasaulio čempionatui, todėl ir susidomėjimas pasirengimo etapu buvo didesnis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų