Preliminariais duomenimis, 2014 m. pasaulio krepšinio čempionato aštuntfinalio rungtynes tarp Lietuvos ir Turkijos rinktinių antradienį bent trumpam per savo televizorių buvo įsijungę 25,4 proc. žiūrovų arba apie 717 tūkst. gyventojų. Nepaisant to, kad varžybos buvo lemiamos ir pralaimėjimo atveju Lietuvos krepšininkai būtų buvę išsiųsti namo, jų žiūrimumas buvo mažesnis nei Lietuvos rungtynės pirmajame čempionato etape. Tai parodė vienos didžiausių Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT televizijos auditorijos tyrimo duomenys.
Daugiausiai mūsų šalies žiūrovų prie televizorių ekranų kol kas pritraukė rungtynės tarp Lietuvos ir Angolos komandų. Jas bent minutei buvo įsijungę 26,4 proc. mūsų šalies žiūrovų arba apie 753 tūkst. lietuvių.
Antrosios rungtynės, kurias stebėjo daugiausiai žmonių, vyko tarp Lietuvos ir Pietų Korėjos, trečioje vietoje pagal žiūrovų kiekį atsidūrė aštuntfinalio kova su turkais. Lyginant vyrų ir moterų susidomėjimą krepšiniu, skirtumai nedideli.
"Krepšinis Lietuvoje užima ypatingą vietą lyginant su kitomis sporto šakomis. Tai nebėra išskirtinai tik vyrų pomėgis. Vidutiniškai vienas iš penkių Lietuvos rinktinės pirmame etape žaistų rungtynių bent vienai minutei buvo įsijungę 26 proc. vyrų ir tik 3 proc. punktais mažiau moterų", - teigė TNS LT Projektų vadovė Lina Petraitienė.
Rungtynės tarp Brazilijos ir Prancūzijos komandų sulaukė daugiausiai televizijos žiūrovų, lyginant visas pirmo etapo varžybas, kuriose nedalyvavo Lietuvos rinktinė. Jas bent trumpam buvo įsijungę apie 15 proc. arba 430 tūkst. žiūrovų. Mažiausiai lietuviai domėjosi mačais tarp Argentinos ir Graikijos bei Pietų Korėjos ir Slovėnijos.
Pasaulio krepšinio čempionato žiūrimumas jau dabar lenkia prieš keletą mėnesių vykusį Pasaulio futbolo čempionatą. Finalinės rungtynės tarp Vokietijos ir Argentinos, kurios sutraukė didžiausią aistruolių būrį, bent trumpam buvo įsijungę 24,7 proc. žiūrovų arba daugiau nei 700 tūkst. lietuvių.
Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių - Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių "Kantar".
Naujausi komentarai