Pereiti į pagrindinį turinį

L. Jameso žinutės „Twitter“ vertė – 140 tūkst. JAV dolerių

2015-08-20 07:29
LeBronas Jamesas
LeBronas Jamesas / Reuters nuotr.

Jeigu norite, kad LeBronas Jamesas socialiniame tinkle „Twitter“ žinute pareklamuotų jūsų produktą, turite pasiruošti atsisveikinti su 140 tūkst. JAV dolerių. Ir net tada NBA superžvaigždė jums gali ištarti „ne“.

Socialines ir reklamines sportininkų akcijas internete vykdanti „Opendorse“ kompanija paskelbė, kad 23,2 mln. sekėjų turintis L.Jameso profilis „Twitter“ tinkle yra pats vertingiausias tarp visų JAV atletų.

„Mes tiesiog sakome, kad vienos L.Jameso žinutės „Twitter“ tinkle vertė siekia apie 140 tūkst. dolerių. Ir tokiu būdu jūs pasieksite 23 mln. auditoriją. Tokią pačią auditoriją pasiekianti televizijos reklama jums kainuotų penkis kartus daugiau“, – pažymi „Opendorse“ vadovas Blake'as Lawrence'as.

Vertinimą, kiek verta viena sportininko žinutė „Twitter“, „Facebook“ ir „Instagram“ tinkluose, „Opendorse“ kompanija atliko atsižvelgdama į garsenybių auditorijos kiekį, aktyvumą, patikimumą, žinučių kokybiškumą ir profilį sekančių žmonių susidomėjimą jų skelbiama informacija.

Be L.Jameso, tarp penkių JAV sportininkų, kurių žinutės „Twitter“ tinkle yra pačios vertingiausios, patenka dar trys krepšininkai. Antrąją vietą užima Kevinas Durantas (vertė – 66,5 tūkst. JAV dolerių), trečiąją Kobe Bryantas – (42,3 tūkst.), penktąją – Dwightas Howardas (34,2 tūkst).

Vienintelis į šią kompaniją įsiterpęs kitos sporto šakos atstovas – boksininkas Floydas Mayweatheris, kurio žinutės vertė – 35 tūkst. dolerių.

Anot B.Lawrence'o, „Opendorse“ L.Jameso verslo konsultantams neseniai pasiūlė vieną žinutę „Twitter“ tinkle patalpinti už šešiaženklę sumą, tačiau sulaukė neigiamo atsakymo.

„Didieji rinkos žaidėjai įprastai ieško didelį paketą apimančio reklamos būdo, kuris įtrauktų ir socialinę mediją. Ir iš tikrųjų nėra daug variantų, galinčių pasiūlyti tokį pasiekiamumą, kaip Lebronas“, – pažymėjo jis.

Tiesa, nepaisant didelių rinkos vertės skaičių, reklamuotis norinčios kompanijos sportininkams dažniausiai yra pasirengusios mokėti kur kas mažesnes sumas – tarp 1000 ir 2500 dolerių už vieną žinutę. Ir to pakanka, kad susitarti abiems šalims dažniausiai pavyktų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų