Pereiti į pagrindinį turinį

Prienų generaliniu rėmėju tapo „CBet“

2019-08-08 10:42
DMN inf.

Prienų krepšinio klubas pristatė naują generalinį rėmėją. Juo tapo bendrovė „Tete-a-Tete“ kazino ir jos valdomas internetinių lošimų prekės ženklas „CBet“, kurios vardu ir vadinsis komanda artėjančiame Lietuvos krepšinio lygos sezone.

Prienų generaliniu rėmėju tapo „CBet“
Prienų generaliniu rėmėju tapo „CBet“ / Organizatorių nuotr.

„Labai džiaugiamės, kad po keletą metų sugrįžome į Lietuvos krepšinio lygą ir tapome Prienų „Cbet“ komandos generaliniais rėmėjais. Be abejonės, šis bendradarbiavimas mus įpareigoja, tačiau klubinio krepšinio profesionalumas Lietuvoje, Prienų komandos charizma ir paskutiniųjų sezonų rezultatai, jaunimo krepšinio piramidės vystymo tikslai, regiono patrauklumas suteikė mums pasitikėjimo. Praėjęs sezonas parodė, jog komandos vadovai dirba tinkama linkme, stengiasi, kad komanda stiprėtų, matome pilną Prienų areną, puikiai leidžiančius ten laisvalaikį krepšinio sirgalius“, – sakė rėmimo sutartį pasirašęs UAB „Tete-a-Tete“ kazino direktorius Olegas Smirnovas.

„Esame mažo miestelio, Prienų, krepšinio komanda. Didžiuojamės šiuo vardu ir garsiname jį visame pasaulyje. Krepšinis mums, Prienų gyventojams, yra geriausias laisvalaikio praleidimo būdas, o krepšinio aikštelė yra vieta, kuri suvienija prieniečius. Esame labai laimingi pasiekę susitarimą su stipria ir patikima bendrove UAB Tete-a-tete Casino. Generalinio partnerio atėjimas mums yra gyvybiškai svarbus įvykis. Turėdama tvirtą finansinį pagrindą Prienų „Cbet“ komanda siunčia žinutę stipriausiems Lietuvos klubams 2019–2020 m. LKL sezone – mes kausimės!“ – teigė Prienų „CBet“ direktorius Adomas Kubilius.

Taip pat komanda pristatė ir atsinaujinusį logotipą, kurių bus net du – pagrindinis ir alternatyvus bei naują šūkį „#WeFight“ (ang. „Mes kaunamės!“), kuris lydės „CBet“ ekipą viso artėjančio sezono metu.

Naujasis Prienų „CBet“ ekipos logotipas, kurį sukūrė amerikiečių dizaineris Michaelas Irwinas, taip pat dirbantis su NFL (Nacionalinė amerikietiškojo futbolo lyga) klubais, išsaugojo jau tradicinėmis tapusias spalvas, tačiau įgavo visiškai naują formą ir tapo modernesnis.

Per 16 veiklos metų bendrovė „Tete-a-Tete“ kazino ir jos valdomas „Cbet“ prekės ženklas tapo stipria ir socialiai atsakinga įmone. Nuolat dalyvaudama labdaros ir paramos projektuose, remdama sportą, kultūrą, finansuodama onkologinėmis ligomis sergančių vaikų fondą ir kitus projektus įmonė ženkliai prisideda prie visuomenei atktualių socialinių pokyčių. „Tete-a-Tete“ kazino jau eilę metų yra Nacionalinės lošimų ir žaidimų verslo asociacijos (NLŽVA) narė, kuri vienija didžiąją dalį Lietuvos azartinių lošimų bendrovių. Vienas iš šios asociacijos tikslų – „Atsakingo lošimo praktikos kodekso“ laikymasis bei taikymas verslo praktikoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų