Pereiti į pagrindinį turinį

Dizainerio R. Kalinkino ruduo: nuo pasirodymo „Vogue“ iki naujos parduotuvės

2015-11-04 13:00
DMN inf.

Šį penktadien Vilniuje šventiniam laikotarpiui duris atvers unikalus Robert Kalinkin mados namų projektas – laikinoji parduotuvė (angl. pop-up shop), kurioje dizaineris pristatys ne tik naujausią rudens/žiemos kolekciją, bet ir visiškai naują kalėdinių dovanų seriją.

Nenušlifuota elegancija

Tai bus jau septintasis toks R. Kalinkin projektas – ir bene įspūdingiausias iki šiol. „Pirmą kartą įrenginėjame „pop-up“ parduotuvę saloje, t. y. atviroje erdvėje. Tai man buvo labai įdomus kūrybinis iššūkis – sala bus sukonstruota tarsi grubus, bet elegantiškas narvas: be sienų, tačiau įrėminantis erdvę ir kuriantis meno objekto, instaliacijos įspūdį. Tokia vizija atspindi ir viso prekės ženklo kūrybinę kryptį – nenušlifuotą, urbanistinę eleganciją, nesaldintą moteriškumą“, – sako dizaineris. Visa laikinosios parduotuvės koncepcija – nuo idėjos iki galutinio įrengimo – rūpinosi pats R. Kalinkinas, kuriam didelio masto muzikos, meno ir kino scenografija – aistringas hobis.

R. Kalinkin „pop-up“ erdvė bus įrengta Vilniaus Akropolyje prie trečiojo „Swedbank“ įėjimo, tarp „United Colors of Benneton“ ir „Monton“ parduotuvių ir veiks nuo lapkričio 6-os iki 2016 m. vasario 1 dienos – beveik tris mėnesius.

Speciali kalėdinių dovanų linija

Mados namai specialiai šiam projektui paruošė visiškai naują kalėdinių dovanų liniją, kurioje – nuo šiltų pirštinių ir dekoruotų kepurių iki rankų darbo papuošalų bei ypatingo jaukumo riboto leidimo namų apsiausto-paltuko, kurį galima dėvėti aštuoniais skirtingais būdais.

„Man pačiam Kalėdos yra labai svarbi šventė, o dovanų rinkimas – maloniausias laiko leidimo būdas gruodį. Norėjau pasiūlyti dovanas, kurios pulsuotų asmeniškumu ir emocija“, – šypsosi R. Kalinkinas.

Kūrėjas neslepia, jog atidaryti laikinąją parduotuvę buvo senas jo noras: „Tikiu, jog turime būti ten, kur yra mūsų esami ir būsimi klientai – čia jiems bus patogu mus rasti, pamatyti naujausias kolekcijas bei išsirinkti unikalių dovanų žiemos šventėms. Taip pat džiaugiuosi, kad prekybos centro atstovai priėmė mūsų neįprastas kūrybines idėjas ir pasitikėjo mano siūloma koncepcija”. Laikinojoje parduotuvėje lankytojai taip pat ras kruopščiai parinktus naujos rudens/žiemos kolekcijos modelius, o pirmas dvi savaites kiekvieno kliento lauks itin malonios staigmenos.

„Turėti Lietuvos dizainerio drabužį savo spintoje – vienas ryškiausių šių dienų moterų troškimų. O jei šis dizaineris dar ir spėjęs pelnyti pripažinimą, garsėjantis savo kūriniais, tuomet jo apdarai ar aksesuarai nepalieka abejingų. Smagu, kad artėjant šventiniam periodui, kada moterys ypač nori puoštis, o vyrai verčiasi per galvą, kad nustebintų bei pradžiugintų savo damas, moterų troškimus išpildyti taps dar paprasčiau. Gabus, mylimas ir originalių sprendimų nestokojantis šalies dizaineris R.Kalinkinas dar labiau sustiprins mūsų turimų lietuviškų prekės ženklų pasiūlą“, – sako Vilniaus „Akropolio“ Nuomos skyriaus vadovė Virginija Semsienė.

Plėtra Lietuvoje neapsiriboja

R. Kalinkin mados namai, rudenį pritraukę vieno pagrindinių Lietuvos investicinių fondų „Practica Capital“ investiciją, planuoja aktyvią plėtrą Lietuvoje ir užsienyje. Neseniai grįžę iš Paryžiaus mados savaitės, kur pristatė būsimą pavasario/vasaros 2016 kolekciją, mados namai sulaukė išskirtinio dėmesio ir užsakymų.

Rudens sezono tarptautinės spaudos dėmesį vainikavo mados namų pasirodymas „Vogue India“ viršelio istorijos fotosesijoje su viena žymiausių Indijos aktorių Deepika Padukone, socialinėje medijoje turinčia per 30 milijonų sekėjų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų