Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas: moterys renkasi vis drąsesnius apatinius drabužius

2013-11-26 07:37
DMN inf.
Shutterstock nuotr.

Nors Lietuvos moterys dažniausiai renkasi klasikinius apatinius drabužius, tačiau pastaraisiais metais šios mados tampa kiek drąsesnės, rodo per 6 m. surinkti duomenys.

Elektroninės parduotuvės „Intymi pagunda“ duomenimis, lietuvės vis dažniau eksperimentuoja: „Nors juodi nėriniai ir prisegamos kojinės išlieka seksualumo klasika, pastebima ir drąsesnių tendencijų – populiarėja atviri apatinio trikotažo komplektai, išskirtiniai kirpimai. Visgi didžiausias netikėtumas - prieš keletą metų rinkoje sėkmingai prigijusios visą kūną aptempiančios kojinės, dar vadinamos „katės kostiumais“ (angl. catsuit)“, – tendencijas atskleidžia el. parduotuvės įkūrėja ir vadovė Aurelija Ževžikovaitė.

„Kita vertus, rinka taip pat tapo imlesnė funkcionaliems arba formos korekcijos problemas sprendžiantiems modeliams. Vietoje apatinių marškinėlių vis dažniau pasirenkama glaustinukė (bodis). Be to, moterys vis labiau vertina liekninančius apatinius, kompresines pėdkelnes, aukštos kokybės sportines liemenėles“, – vardija A. Ževžikovaitė.

Vadovė  taip pat pastebi, kad pamažu drąsėja moterims dovanas renkantys vyrai. Kol kas jie sudaro nedidelį pirkėjų ratą, tačiau mokėjimo internetu būdo „Sving“ rinkodaros vadovės S. Savickienės teigimu, vyrų pirkimo internetu įpročiai keičiasi: „Žinoma, aktyviausios labiau „moteriškų“ kategorijų prekių – nuo apatinių drabužių iki namų apyvokos reikmenų – pirkėjos internetu yra moterys. Tačiau vyrų dalis šiose kategorijose nuosekliai didėja – jie įsidrąsina pirkti ir apatinius drabužius. Pirmiausia, internetas suteikia privatumo, kuris yra svarbus norintiems išrinkti intymią dovaną. Be to, mokėdami už prekę po jos pristatymo, jie turi galimybę „pasitikrinti“, ar tinkamai išrinko intymią dovaną.“

Nors apatinių drabužių mados drąsėja, kol kas perkantieji Lietuvoje klasikiniams apatiniams išleidžia didesnes sumas nei mažiau tradiciniams. Pavyzdžiui, kai puošniems klasikiniams apatiniams įsigyti vidutiniškai skiriama 100-200 Lt, seksualiam trikotažui išleidžiama mažiau – 70-150 Lt. Kasdieniniams naktiniams ir pižamoms perkantieji skiria 50-120 Lt. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų