Požiūris, kad grožiu rūpinasi tik moterys, tampa praeitimi. Vyrai vis dažniau supranta, kad puoselėjant įvaizdį svarbu ne tik drabužiai, bet ir išvaizda, o kai kurie apie kosmetiką nusimano ne mažiau nei moterys.
Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas“ grožio ekspertė Jūratė Kurilienė pastebi, kad vyrai į kosmetikos parduotuves užsuka ne tik įsigyti būtiniausių prekių, bet ir pasidomėti grožio naujovėmis. Tai rodo ir tinklo statistika.
Tai, kad vyrai daugiau dėmesio skiria savo išvaizdai rodo ir padidėjęs pirkinių krepšelis. Šių metų sausio - rugsėjo mėnesiais vyrai tinklo parduotuvėse apsipirkdavo vidutiniškai už 130 litų – tai yra 11 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„Šalia įprastų prausimosi ir skutimosi priemonių vyrų kosmetinėse vis dažniau atsiranda ir veido bei kūno odos priežiūros priemonės, taip pat priemonės nuo raukšlių. Tai rodo, kad keičiasi vyrų požiūris į grožį bei išvaizdos puoselėjimą ir tam skiriama daugiau dėmesio bei laiko“, – sako grožio ekspertė J. Kurilienė. Populiariausių vyriškos kosmetikos prekių sąraše veido priežiūros priemonės šiemet užima trečią vietą.
Vis tik, didžiausią vyriškos kosmetikos pardavimų dalį tinklo parduotuvėse sudaro kvepalai. Parfumerijos prekės sudaro net devynias iš dešimties populiariausių vyriškos kosmetikos prekių. Anot J. Kurilienės, kvepalai yra viena populiariausių dovanų įvairiomis progomis. Grožio ekspertė pastebi, kad kvepalus vyrams dažnai perka moterys, o jie patys parfumerijos gaminius mielai įsigyja sau ar dovanoja tėvams bei broliams.
Nors vyrai vis daugiau nusimano apie kosmetiką ir grožio puoselėjimą, kol kas yra konservatyvesni pirkėjai nei moterys. „Rinkdamiesi kosmetiką vyrai dažniau įsigyja jau išbandytas prekes ir kiek atsargiau žvelgia į kosmetikos naujienas, todėl rinkdamiesi dar nebandytą priemonę kliaujasi ne tik informacija internete, bet ir specialistų rekomendacijomis“, – sako J. Kurilienė. Anot jos, stipriosios lyties atstovams itin svarbu, kad pasirinkta priemonė atitiktų visus jų poreikius – būtų paprasta ir patogi naudoti bei užtikrintų norimą rezultatą, todėl vyrai dažniau renkasi itin greitai įsigeriančias ar daugiafunkces priemones.
Grožio ekspertė pastebi, kad vyrus taip pat domina kosmetikos priemonės, skirtos brandžios odos priežiūrai. „Požiūris, kad vyrams nereikalingos priemonės nuo raukšlių, taip pat keičiasi – kaip ir moterys jie nori ilgiau išlikti jauni ir ieško būdų, kaip pristabdyti senėjimo procesus. Vis tik, apie tai vyrai dažniausiai susimąsto tuomet, kai veide išryškėja nuovargio ir laiko ženklai. Tai iš dalies lemia ir genetika – vyrų oda ima senti vėliau nei moterų, deja, senėjimo procesai joje vyksta kur kas sparčiau“, – sako Jūratė Kurilienė.
Vis tik, anot J. Kurilienės, grožio naujienoms atviresni jauni vyrai ir vaikinai. Tarp vyresnio amžiaus vyrų į kosmetikos parduotuves dažniau užsuka tie, kuriems tvarkinga išvaizda yra neatsiejama darbo dalis.
Naujausi komentarai