Pereiti į pagrindinį turinį

Močiučių „fyfų“ efektas: moterys virš 50 nesirengia pagal amžių

2011-07-04 17:11
Močiučių „fyfų“ efektas: moterys virš 50 nesirengia pagal amžių
Močiučių „fyfų“ efektas: moterys virš 50 nesirengia pagal amžių / skylerwatson.com nuotr.

Nežinia, ar Lietuvą jau pasiekė šis efektas, tačiau užsienyje atsiranda vis daugiau vyresnio amžiaus moterų, kurios pirkdamos drabužius negalvoja apie savo amžių.

Tokiam požiūriui į „drabužių spintą“ postūmi davė ir Helen Mirren (65m), kai pasaulinėje spaudoje pasirodė su raudonu bikini.

Mokslininkai nustatė, kad tik trečdalis moterų, kurių amžius 50-74 metai pirkdamos drabužius atkreipia dėmesį į savo amžių.

Vietoj to, kad pirktų apsmukusius megztinius ar bespalves plačias kelnes, į antrąją amžiaus pusę perkopusios moterys renkasi maksi sukneles, berankovius marškinėlius, džinsus.

Viena iš penkių moterų (50-59) nešioja blauzdines, o 20 procentų paryškintų savo kūno linijas bikiniu.

Mokslininkai tiki, kad „močiučių fyfų“ efektą paskatino "Mark&Spencer" reklama, kurioje pasirodė septintojo dešimtmečio modelis.

„Saga Magazine“ atstovė teigia, kad vyresnio amžiaus moterys vis geriau moka išsirinkti, kas madinga. Be to, ir rūbų gamintojai supranta, kad jų prekių vartotojai „nesibaigia“ ties 35 metais.

40 procentų apklausoje dalyvavusių moterų teigė, kad jų mados pasirinkimą nulemia jų svoris.

Nors vyresnio amžiaus moterys seka jaunimo madą, vis dėlto moterys prisipažino, kad mini sijonai, odinės kelnės ar sportiniai kostiumai dar ne joms.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų