Akinantys išlikę sniego lopinėliai ar pro pavasarėjantį dangų lendantys saulės spinduliai verčia prisimerkti, o gal po vakarykščių linksmybių į žmones norisi žvelgti iš padilbų? Kaip išlikti stilingiems ir individualiems? Atsakymus galima buvo rasti mados festivalio „Mados infekcija“ metu pristatytoje naujoje „Ray-Ban“ akinių kolekcijoje.
Nuo 1937 m. gaminami „Ray-Ban“ ne tik kvietė pasimatuoti naujųjų kolekcijų akinius, bet ir savo parašu pritarti manifestui „Never Hide“, kurio koncepcija yra provokacija maištingoms širdims. Manifeste akcentuojama, kad visuomenės lyderiais, nuomonės kūrėjais ir tikrosiomis individualybėmis tampa būtent tie, kurie nebijo išsakyti drąsios nuomonės bei pareikšti pasauliui „Aš čia ir aš toks, koks esu!“ Todėl, kad lašelis drąsos yra viskas, ko reikia.
Tarp manifestą pasirašiusių buvo dizaineriai Aleksandras Pogrebnojus, Ieva Ševiakovaitė, Jolanta Rimkutė, Giedrius Paulauskas, stilistas ir laidų vedėjas Mantas Petruškevičius, stilistas Jurijus Levčenkovas, žurnalistė Laima Janušonytė, aktorė Rimantė Valiukaitė ir kt.
Naujausi komentarai