Pereiti į pagrindinį turinį

Intymūs patarimai Valentinui: kaip neišgąsdinti antrosios pusės per atvira dovana

2014-02-09 17:00
Šokiruojančios donžuano viliojimo pamokos: iš gatvės -  į lovą
Šokiruojančios donžuano viliojimo pamokos: iš gatvės - į lovą / Shutterstock nuotr.

Šv. Valentino diena – jau ne už kalnų. Tą pajuto ir vis daugiau smalsių klientų sulaukiantys erotinių prekių pardavėjai.

Sudomino erotiniai romanai

Prekės suaugusiems vis dar yra sritis, kurią ne visos poros yra išbandžiusios, tačiau susidomėjimas jomis didėja ir dėl išleistų knygų.

Po romano „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ pasirodymo knygynų lentynose Valentino diena tapo dar viena proga išbandyti prekes suaugusiems.

„Tos, kurios pačios nedrįsta, pasiprašo dovanų“, - portalą Diena.lt tikino Fantazijos.lt projekto vadovė Giedrė Kutrienė.

„Romanų serija ypač prisidėjo prie moteriškų prekių populiarėjimo. Viena jų – vaginaliniai kamuoliukai. Dažniausiai moterys pradeda nuo švelnesnių prekių“, - pasakojo Malonu.lt direktorius Aivaras Jakulevičius.

Esą paklausa didėja, o ir patys žmonės daugiau apie tai kalba. Anksčiau erotinių prekių lietuviai užsienyje turimų giminaičių paprašydavę arba patys svetur įsigydavę.

„Dalis gyventojų net nežinojo, kad tokios prekės apskritai egzistuoja. Po romano išleidimo viskas tapo aiškiau“, - tikino vyras.

Dovanoti tinka ne viskas

Dovanojantiems erotines prekes vertėtų atkreipti dėmesį į prekės estetinę išvaizdą, pakuotę.

„Kai dovanojate sekso prekes, siūlyčiau, kad prekė atrodytų estetiškai. Būtų gražioje dėžutėje, nebūtų iššaukiančių formų. Ypač tai svarbu, jei dovana nėra sutartinė, o staigmena. Moterys dažniausiai renkasi švelnesnius ir labiau estetiškus produktus, o vyrai žmonas gali nustebinti ir ne visai estetiška preke“, - pasakojo G. Kutrienė iš Fantazijos.lt, kaip pavyzdį įvardindama tikrovišką vibratorių.

Vienos pakuotės esą būna plastikinės permatomos, kitos – gražios, stilingos dėžutės.

Perka visur ir visada

Valentino pagundos veikia ir kitu metų laiku – prieš Kalėdas ir atostogų metu vasarą. Išvykos – visada geras metas išbandyti šį tą naujo.

„Populiariausi bet kuriuo metų laiku – vibratoriai. Rinkiniai taip pat populiarūs – pradedančiųjų, švelnesni“, - apie pirkėjų pasirinkimą pasakojo Malonu.lt savininkas Aivaras.

Intymi kosmetika, masažo aliejai, lubrikantai, apatiniai, vibratoriai, vyriškos prekės (stimuliatoriai, žiedai) esą perkami, jų asortimentas jau susiformavęs.

Vyrus atsiunčia moterys

Daugumą vyrų prekių išsiunčia žmonos. Pačios populiariosios „pasiuntinių“ prekės – vibratoriai, kamuoliukai, botagėliai. Esą žmona sakiusi, kad Valentino dienai reikia kažko naujo.

„Pačioms moterims galbūt ne taip drąsu vibratoriaus ieškoti. Ir matyt vyru pasitiki, kad įvertins gaminio kokybę. Juk tai prietaisas, o vyrai technikoje labiau nusimano“, - pasakojo Fantazijos.lt projekto vadovė.

Erotiškus apatinius dailiosios lyties atstovėms vyrai dažniausiai susigundo nupirkti patys. O jei žmona užsigeidžia, tai pati ir užsuka į parduotuvę ar užsisako internetu.

Lankosi ir internete, ir parduotuvėje

Į Fantazijos.lt parduotuvę dažniau užsuka vyrai, o internetu drąsiau apsiperka moterys. Toks ir

skirtumas. Internetu čia prekiaujama jau 5 metus, parduotuvėse – 3 metus.

„Realioje parduotuvėje dažniausiai perkamos brangesnės prekės, labiau tinkančios dovanojimui. Internetu – pigesnes“, - klientų skirtumus vardino Fantazijos.lt projekto vadovė G. Kutrienė.

Ketverius metus Malonu.lt veiklą vykdančio A. Jakulevičiaus teigimu, vyrai sudaro 55-60 proc. pirkėjų internetu, moterys – apie 40 proc.

Vilniaus, Kaunas ir Klaipėda sudarytų apie trečdalį - 40 proc. visų Malonu.lt klientų. Tačiau internetu perka ir miestelių, ir kaimų gyventojai.

„Turime parduotuvę Marijampolėje, kuriai jau pora metų. Parduotuvėje klientų per tą laiką beveik nepadaugėjo, bet čia labiau išskirčiau mažesnio miesto specifiką, provincijos ir klientų laisvumo problemą“, - teigė vyras.

Pasiūla kinta nuolatos

Erotinių pasiūla keičiasi nuolatos, stengiamasi jokiais būdais neatsilikti nuo pasaulio.

„Lyginame Vakarų Europos ir Amerikos interneto puslapius, stebime parodas ir naujus produktus stengiamės kuo greičiau jų įsigyti“, - tikino A. Jakulevičius.

Malonu.lt savininko teigimu, keičiasi erotinėms prekėms naudojamos medžiagos, vis labiau atsižvelgiama į estetinę pusę.

„Stengiamasi, kad ir pats vibratorius būtų išvaizdus, gražus, neatgrasus. Tad vyksta ir šių prekių evoliucija“, - apie permainas pasakojo direktorius.

Dovanų nebruka

Viena kita erotinė prekė sandėliuose užsistovi ir galiausiai yra visai nurašomos.

„Galbūt ir būtų patogiausia jas išdalinti dovanai, bet ne viską galima. Naudojame pakankamai atsargią marketingo strategiją. Dovanoti vibratorių šiuo atveju būtų nelabai tinkama“, - prekybos subtilybes pasakojo Giedrė iš Fantazijos.lt.

Dovanojama esą dažniausia tai, kas nesukelia perdėtų emocijų. Nei per daug teigiamų, nei per daug neigiamų. Pavyzdžiui, masažo aliejus.

„Ko lietuviams visai nereikia? Atmetėme visas ekstremalesnes prekes. Švelnaus fetišo, suvaržymų reikmenys – raiščiai, antrankiai – perkami aktyviai. Tačiau ekstremalesnių šios kategorijos prekių nelabai reikia. Pradžioje bandėme, tačiau jos susidomėjimo taip ir nesulaukė“, - teigė Malonu.lt direktorius A. Jakulevičius.

Prekybininkų teigimu, kas planuoja antrąją pusę nudžiuginti erotine dovana, tas pasidomi jomis iš anksto. Kiekvieno skoniai esą labai įvairūs, tad siūlomas prekių asortimentas labai didelis. Nuo gyvavimo pradžios jų pasirinkimas šoktelėjo keliasdešimt kartų.

Naujausi komentarai

Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų