„Jaunimo linijos“ savanoriai: reikia nebijoti kreiptis pagalbos Pereiti į pagrindinį turinį

„Jaunimo linijos“ savanoriai: reikia nebijoti kreiptis pagalbos

2015-10-10 16:07
LRT
„Jaunimo linija“ kalbasi tik su vienu iš 20 skambintojų
„Jaunimo linija“ kalbasi tik su vienu iš 20 skambintojų / Shutterstock nuotr.

Emocinę pagalbą telefonu teikiantys „Jaunimo linijos“ savanoriai sako, kad 24 valandas per parą dirbanti komanda šiuo metu pajėgia atsiliepti į vieną iš penkių skambučių. 

Kartais užgriuvus problemoms mėginame pasislėpti, susikaupusias nuoskaudas, liūdesį laikome savyje. Tačiau sakoma, kad kalbėjimas padeda: tai įrodyti siekia ir „Jaunimo linijos“ savanoriai. Jie mėgina nugalėti visuomenės baimę kreiptis psichologinės pagalbos.

Profesionaliai emocinei pagalbai suteikti skirta „Jaunimo linija“ įkurta 1991 metais daktarės Kristinos Onos Polukordienės iniciatyva. Nuo pat pradžių pagalbos linijos pagrindą sudarė savanoriai.

Septynis mėnesius „Jaunimo linijoje“ dirbantis Mindaugas Baldišis sako, kad skambina įvairių psichologinių problemų kamuojami žmonės, o paties didžiausios baimės jau praeityje – praktika padėjo nugalėti nežinomybės baimę.

Daugiau apie „Jaunimo liniją“ ir ten dirbančius savanorius žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidos „Labas rytas, Lietuva“ reportaže.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra