Registrų centro Informacinių technologijų centro vadovas Mantas Rameika sako, kad e.sveikatos duomenų bazė labai didelė, todėl procesas gali užtrukti kelias dienas.
„Registrų centro komanda dirbo visą savaitgalį, per naktį, deja, užstrigome paskutiniame žingsnyje, bandysime kreiptis į gamintoją pagalbos“, – LRT radijui sakė Registrų centro atstovas.
„Kalbam apie dienas. Jeigu būtų duomenų bazė mažesnė, būtų galima greičiau tai padaryti, bet dabar kiekvienas pajudinimas trunka dienomis“, – aiškino jis.
Tiesiog atstatinėjant į produkcinę sistemą, lūžtame ties paskutiniu žingsniu.
Tačiau M. Rameika įsitikinęs, kad „situaciją dar galima pataisyti, yra tik laiko klausimas“.
„Turime atsargines kopijas ir manome, kad jos yra geros. Tiesiog atstatinėjant į produkcinę sistemą, lūžtame ties paskutiniu žingsniu“, – teigė jis.
Po Vilniuje vykusios liūties praėjusio pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to buvo sutrikusi daugelio įmonės valdomų sistemų veikla.
Naujausi komentarai