Rugpjūčio 31 d. Lenkijoje atidaryta trečioji ir paskutinė Vroclavo aplinkkelio dalis. Dabar vairuotojai gali kirsti Odros upę naujuoju tiltu.
Vroclavo žiedinis greitkelis – vienas iš didžiausių Lenkijos kelių projektų, kurio įgyvendinimas tęsėsi nuo 2008 iki 2011 m. Kelias nutiestas į šiaurės vakarus nuo miesto.
Naujas aplinkkelis turėtų pasiimti liūto dalį eismo, o vienas gražiausių Lenkijos miestų turėtų atsigauti nuo tranzitinio eismo.
Aplinkkelis nutiestas pagal šiuolaikinius standartus, o tai turėtų žymiai sumažinti avarijų skaičių, taip pat pagerinti saugumą nacionaliniuose keliuose numeris 8 (Długołęka-Wrocław-Kobierzyce) ir numeris 5 (Trzebnica - Wrocław).
Naujas kelias taip pat sujungs greitkelį A4 su oro uostu Vroclave ir greitkelį S8 (Vroclavas - Varšuva).
Aplinkkelio statybos buvo suskirstytos į tris etapus: nauja kelio atkarpa į oro uostą (14 km), autostrados tilto per Odrą su estakadomis mazgas (1,8 km) ir oro uostas - Długołęka (20 km).
Išskirtinis projekto dalis yra didžiausia betoninis šalies tiltas – Redzinsky. Jo aukščiausia atrama, laikanti tiltą, yra net 122 metrų aukščio. Tai ketvirtas pagal dydį tokio tipo tiltas pasaulyje. Ilgis – 1742 m, tilto paviršius – daugiau nei 70 tūkstančių kvadratinių metrų. Tiltą su atskirtomis judėjimo kryptimis laiko 160 lynų, kurių bendras ilgis apie 25 km.
Be pagrindinio tilto, projekte dar buvo pastatyti 7 transporto mazgai, 42 tilto struktūros, apie 27 km triukšmo mažinimo barjerų. Bendras naujai nutiesto ir rekonstruoto kelio ilgis daugiau nei 35 km, investicijų dydis – 4 mlrd. zlotų.
Naujausi komentarai