„Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio Pereiti į pagrindinį turinį

„Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio

2011-09-01 23:34
„Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio „Citroen C4“: paragaukite prancūziško raguolio

Visi esame matę ar ragavę prancūziškų bandelių. Dar, rodos, visai neseniai maitinęsi "žievelėmis" ir bandelėmis su aguonomis šiandien kremtame prancūziškus batonus ar raguolius (liaudyje vadinamus kruasanais). Kažkas panašaus vyksta ir su automobiliais. Iš pradžių kiek kreivai žiūrėję į prancūzus, imame vertinti ir jų produkciją, o ne tik nuobodokus vokiečių gaminius.

Paragaukime prancūziško raguolio

Bandelę primena ir mano bandomas naujasis Citroen C4. Apvalus užpakaliukas ir stora paraukta nosytė. Toks jis mane pasitiko Citroen atstovų salone Vilniuje. Kaip ką tik iš krosnies ištrauktas raguolis - dar kvepiantis dažais ir tenuvažiavęs pora šimtų kilometrų. Ir kaip raguolis  šiek tiek kvepiantis aliejumi (be abejo netiesiogine prasme). Mano bandytasis Citroenas buvo aprūpintas 1,6 litro dyzeliniu varikliu,  išvystančiu 112 arklio galių.

Ar esate ragavę ką tik iš krosnies ištrauktą raguolį? Kai jo atsikandi, pajunti jį tirpstantį burnoje. Atrodo, kad net kramtyti nereikia.

Taip aš ištirpau šviesiame Citroeno salone. Nereikėjo automobilio „prisijaukinti“. Jis jau laukė manęs. Piktai primerktomis akimis,  paveldėtomis iš didesniojo brolio C5. Iš karto nesupratu ar man priimtinesnis senasis dizainas ar naujasis. Jeigu mėgstate šiektiek paspausti akceleratoriaus pedalą, tai veidrodėlyje kiti kolegos vairuotojai pamatę piktesnį snukutį, matyt, lengviau pasitrauks iš kelio.

Jeigu vertintume grožį, aš atsakyčiau, kad man gražu. Į variklio dangtį išsišovusi Citroeno eglutė tikrai neleis priskirti šio keturračio kokiam nors kitam gamintojui. Tokias į variklio dangtį įsirėžiančias eglutes turi kone visi Citroen. Ir tai juos padeda atskirti.

Kuris prancūziškas raguolis geriausias?

Užsukau į Vilniuje esančią prancūzišką kepyklėlę įkvėpti prancūziškos dvasios. Priešais vitrininius langus pasistačiau naująjį C4.  Gurkšnojau Latte, skanavau raguolį ir galvojau, kad už šiuos du skanumynus permokėjau. Sąskaita beveik priartėjo prie dešimties litų, o už lango stovintis manasis Citroenas kainavo beveik 70 tūkstančių litų. Tas „beveik“ - tai kavos puodelis ir vienas raguolis. Kitas prancūzas - Peugeot 308, su tokio pat tūrio varikliu, tik išvystančiu 90 AG, kainuotų kone 5000 mažiau. Kiek raguolių ir kavos už tai nusipirkčiau? - pamaniau sau. Bet juk reikia džiaugtis tuo ką turi, o ne tuo, kas toli. Tad, išgėręs paskutinį gurkšnį kavos ir šyptelėjęs padavėjai, išėjau truputį daugiau prancūzas.

Kur geriausia skanauti prancūziško raguolio?

Mano vairuojamas Citroenas smagiai riedėjo miesto gatvėmis. Pernelyg nejutau kelio nelygumų. Negaliu sakyti, kad jis važiuoja taip minkštai kaip C6, tačiau kaip pretendentas tapti šeimyniniu automobiliu, jis tikrai patogus ir pakaba gerai slopina kelio nelygumus. Mano ūgis beveik 1.90m., tad maniau, kad važiuojant didesniu greičiu per „gulinčius policininkus“ pakaušiu pasieksiu lubas, bet taip nenutiko.

Vietos priekyje tikrai pakanka, ko nepasakyčiau apie galines sėdynes. Jeigu priekyje sėdi aukštas žmogus, gale keleivių kojoms vietos tikrai  trūksta. Bet jei automobilį vairuos tėtis, o už jo sėdės vaikai, jiems vietos tikrai į valias.

Išvažiavęs į užmiestį tikėjausi rasti automobilio galimybių ribas. Vis žvelgiau į tris, prieš mane esančius, ciferblatus, kurie primena Honda Civic dizainą, bet sunkiai jas radau. Naujasis C4 palieka dinamiško ir greito automobilio įspūdį.

Puikiai reaguodamas į akceleratoriaus paspaudimą automobilis greitėja tikrai noriai, o kairysis prietaisų skydelio ciferblatas pataria, kokią pavarą, kada įjungti. Greitį galite stebėti ne tik ciferblate, bet ir centre esanačiame ekranėlyje. Dešiniame matysite, kiek kuro liko degalų bake ir kiek su tuo likučiu nuvažiuosite bei vidutines kuro sąnaudas.

Iš pradžių šį straipsnį norėjau pavadinti „Citroen C4 - kiekvieno taksisto svajonė“, nes tikrai nepavargau vairuoti šio automobilio, nors jame praleidau apie penkias valandas. Taigi Citroen'as suteikia puikų vairavimo malonumą.

Kokį įdarą pasirinkti?

Kokių tik raguolių prancūzai negamina. Su karamele, su šokoladu, su vaisiais, su sūriu ir dar kitokių. Citroen C4 gama taip pat pakankamai plati. Silpniausias Citroenas su 1.4 darbinio tūrio varikliu kainuoja apie 50 tūkst. litų. Pasak gamintojo atstovų Lietuvoje, šis modelis kolkas populiariausias. Jeigu norite C4 su dyzeliniu varikliu, teks už jį pakloti nuo 58 tūkst. litų. Brangiausią Citroen C4 galite susikomplektuoti už 100 tūkstančių litų.

Nežinau ar pasiryžčiau tokioms gurmaniškoms išlaidoms, tačiau šį Citroen gaminį paskanauti tikrai verta, nesvarbu, kokį įdarą bepasirinktumėt.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų