Visą parą techninę pagalbą keliuose teikianti Vokietijos automobilių klubo techninės priežiūros tarnyba “ADAC TruckService” kaip ir kasmet susumavo 2012 m. duomenis, pagal kuriuos nustatė dažniausiai pasitaikiusių gedimų priežastis, dėl kurių sunkvežimiai nebegalėjo tęsti kelionės.
“Geltonaisiais angelais” vadinamų techninės pagalbos specialistų duomenimis, dažniausia sunkvežimių gedimų priežastis buvo elektronikos ir elektros įrangos, įskaitant ir akumuliatorius, gedimai, kuriems pernai teko 32,1 proc. Palyginus su 2011 m. statistika, šis rodiklis padidėjo 1,9 proc.
Antra dažniausiai pasitaikanti gedimų priežastis, dėl kurios sunkvežimių vairuotojai buvo priversti kviesti techninę pagalbą – padangų defektai, kurie praėjusiais metais sudarė 26,8 proc. visų gedimų. Ekspertų teigimu bendra sunkvežimių padangų techninė būklė pagerėjo beveik 5 proc., kadangi 2011 m. jų defektams teko 31,6 proc. bendro gedimų skaičiaus.
Trečioji priežastis, dėl kurios sunkvežimiai nebegalėjo tęsti kelionės be techninės pagalbos paslaugų, – variklių gedimai, kuriems pernai teko 25,3 proc. Šiai defektų kategorijai priskiriami ir starterio bei trapecinio diržo gedimai, kurių prieš metus užfiksuota 4,6 proc. mažiau.
2012 m. gedimų duomenys – proc.
Gedimas | Dažnumas |
---|---|
Elektros ir elektronikos įranga | 32,1 |
Padangos | 26,8 |
Variklis | 25,3 |
Stabdžiai | 4,8 |
Eksploatac. medžiagos ir priedai | 3,7 |
Kėbulas | 2,5 |
Važiuoklė | 2,3 |
Pavaros mechanizmas | 2,2 |
Techninės priežiūros trūkumai | 0,2 |
Šaldymo agregatai | 0,1 |
2012 m. “ADAC TruckService” techninę pagalbą keliuose sunkvežimiams teko teikti 105 000 kartus. Vokietijos automobilių klubo techninės priežiūros tarnyba, populiariai vadinama “Geltonaisiais angelais”, dirba ne tik Vokietijos automagistralėse, bet ir teikia skubią techninę pagalbą sunkvežimiams 36 Europos valstybėse, kuriose visą parą dirba apie 40 000 “ADAC TruckService” ir jų partnerių punktų.
Naujausi komentarai