Jau antri metai paeiliui didžiausiame ir prestižiškiausiame automobilių sporto renginyje Baltijos šalyse - "1000 km lenktynėse" - žiūrovai galėjo stebėti net dvejas tokio nuotolio varžybas. Be visiems įprastų pagrindinių, kurios Palangoje prasidėjo šeštadienio vidudienį, lietingą penktadienio vakarą startavo ekonomiškumo varžybos, kuriose dvi komandos - žvaigždžių ir automobilizmo temomis rašančių šalies žurnalistų - su naujais, vienodais "Volkswagen Passat BlueMotion" automobiliais siekė įveikti distanciją su kuo mažesnėmis degalų sąnaudomis.
"Toks eksperimentas su naujausiais "Volkswagen Passat Blue Motion" pasiteisino su kaupu, - po varžybų surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo "Volkswagen AG" importuotojo Baltijos šalims "Auto Group Baltic SE" rinkodaros ir komunikacijos vadovė Anda Budlevska. - Visą naktį ratus sukę itin ekonomiškų, mažai aplinką teršiančių "Volkswagen Passat BlueMotion" vairuotojai net negalvojo apie degalų papildymą. Nors greičio rekordų nesivaikyta, tačiau varžybiškumo elementas buvo labai svarbus ir, būtent, jis liko pagrindiniu komandų dvikovos faktoriumi, leidusiu įsitikinti patiems ir įtikinti žiūrovus, kuo sportą praturtina naujausios technologijos ir kokią įtaką jos turi mus supančiai aplinkai".
"Volkswagen Passat BlueMotion" - ekonomiškiausias savo klasės automobilis visame pasaulyje, o jų gamintojai BlueMotion naujovėmis irgi garsėja ne tik Europoje. Neveltui "Volkswagen" kūrėjų BlueMotion technologijos pernai Niujorko (JAV) tarptautinėje automobilių parodoje buvo įvertintos pasaulio žaliojo automobilio apdovanojimu.
Visgi nelengva patikėti, kad šis nemažas automobilis 100 km gali įveikti sudegindamas tik 4,39 litro degalų į aplinką išmesdamas 114 g/km CO2 100 km. Tokiu būdu jis gali nuvažiuoti net 1 591 km 70 litrų talpos jo kuro baką užpildžius vos vieną kartą!
Žinoma, lenktynės lieka lenktynėmis, tačiau naujausius "Passat" vairavusių žvaigždžių ekipos nariai Kęstutis Alčiauskis, Deividas Norvilas ir Jeronimas Milius bei žurnalistai Mindaugas Grinius, Artūras Pakėnas ir Jurgis Paplaitis, įrodė, kad net lenktynių sąlygomis "Volkswagen Passat BlueMotion" ne tik neviršija gamintojo deklaruojamų degalų vidutinių sąnaudų. Priešingai, eksperimento dalyviai įrodė, kad galima važiuoti dar taupiau.
"Per 10 val. nuvažiavome beveik 600 kilometrų, vidutinis greitis - 60 km/val. Vėl pripildžius degalų bakus sklidinai, paaiškėjo, kad abiejų "Volkswagen Passat BlueMotion", kurių ratus suko vienodi 1,6 litro darbo tūrio 105 AG pajėgumo varikliai, 100 km sudegino 3,59 (sedanas) ir 3,62 (universalas) dyzelino. Taigi, ne tik pateisinome, bet ir viršijome gamintojų lūkesčius, o šiuos automobilius vairuoti buvo labai malonu", - spaudos konferencijoje kalbėjo žurnalistų ekipos kapitonas M. Grinius.
Lenktynininkų nuomone tokius gerus rezultatus nemenka dalimi įtakojo puikiai pasirinktos vienodos "Goodyear EfficientGrip" padangos, kurių pirmoji partija pasirodė dar prieš dvejus metus ir iškart išgarsėjo kaip itin mažo pasipriešinimo riedėjimui padanga, padedanti taupyti degalus ir kurta skiriant didžiulį dėmesį saugumui.
Naujausi komentarai