Atnaujintas Caddy liko tokio paties dydžio ir išsaugojo savo milžinišką, net 3700 l bagažinę.
Išorinių pasikeitimų daugiausia matyti automobilio priekyje. Jis įgavo visiems naujiems VW modeliams įprastą veidą, o tai reiškia, kad tapo visai kitoks.
Žiūrint iš šono ir iš galo pokyčių mažiau.
Reformų neišvengė ir Caddy salonas, kuris dabar yra gerokai dailesnis, medžiagos išsiskiria aukšta kokybe, viduje daug daiktadėžių. Viduje jautiesi lyg būtum komerciniame automobilyje, o kaip komfortiškame vienatūryje.
ESP sistema pagaliau įtrauktą į standartinės įrangos sąrašą.
Daug erdvės: bagažinės viduje telpa iki 3700 litrų
Caddy pasižymi geru valdomumu, tikslia vairo sistema, komfortiška važiuokle. Jis prarado grubaus komercinio automobilio įvaizdį ir tapo labiau panašus į savo brolį Touran vienatūrį. Į atnaujintą modelį montuojami visai nauji arba atnaujinti varikliai. Gamintojas teigia, kad jų degalų sąnaudos – 20 proc. mažesnės nei buvo iki šiol.
Labiausiai džiugina 1.6 TDI variklis: jis tylus, taupus ir užtikrina pakankamą dinamiką.
Tai mums patinka
Aukštesnės kokybės salono vidaus apdaila, daug erdvės, gausu daiktadėžių, komfortiška važiuoklė.
To mums trūksta
Benzininis 86 AG variklis vargsta su dideliu automobiliu ir yra triukšmingas.
Tai mus nustebino
Kokybės jausmas viduje. Atrodo, tarsi važiuotum limuzinu ar prabangiu vienatūriu.
Jokių sunkiojo transporto požymių: viduje atnaujintas Volkswagen Caddy primena puikų komercinį Golf modelį.
Išvada
Ar verta pirkti šį automobilį? Jeigu kalbėsime apie krovininį VW Caddy, tai jis beveik be konkurencijos. Patogus, taupus – tikra smulkiųjų verslininkų ir didelių įmonių vadybininkų svajonė.
Ką daryti šeimoms, kurioms reikia tokio automobilio ir jos gali sau leisti mokėti tokią sumą?
Ar jis atitinka šeimos poreikius? Į šį klausimą reikėtų atsakyti “Taip”.
Palyginti su Touran jūs sutaupysite 15 tūkst. Lt.
Naujausi komentarai