Pereiti į pagrindinį turinį

Ko moterys nori iš automobilio?

Ko moterys nori iš automobilio?
Ko moterys nori iš automobilio?

Taigi ko iš tikrųjų moterys nori, kai kalba eina apie automobilius?

Pasak Collette Dunkley, dirbančios vadove "X & Y Communications" - kompanijoje, kuri orientuojasi į lyčių skirtimus tiek, kiek tai įtakoja verslą bei gamybą, vienas iš klausimų, įtakojančių moters pasirinkimą yra "Ar aš atrodysiu patrauklesnė lipdama iš automobilio prie baro ar restorano?"

Tokia mintis lyg ir paaiškintų kodėl dauguma moterų perka "Smartus", Fiat 500" ir „Peugeuot RCZ" - stilingus automobilius iš gamintojų, kuriems būdingi prastesni nei blizgantys vertinimai patikimumo bei klientų pasitenkinimo apklausose („MINI" taip pat yra mėgiamas moterų, tačiau pastarasis tokiose pačiose apklausose vertinamas geriau).

Dunkley teigia, kad moterys pirkėjos daugiau kreipia dėmesį ne į gamintojo prekės ženklą, o į save - kitaip tariant, kaip pirkinys papildys pirkėjos įsivaizduojamą savo įvaizdį.

Automobilio, kaip mados aksesuaro vertinimas paprastai nėra vienintėlis svarbus veiksnys moterims. Pasak Dunkley apklausos, joms vienodai rūpi ir šeimos saugumas. Tačiau žiūrint vienos moters akimis, 65 procentuose „Citroën C1" ir „MINI" pardavimų atvejų mados vertinimas turi lemiamos įtakos. 50 procentų atvejų pasižymi tuo pačiu, kuomet automobilį perka poros kartu. Ko gero tokie skaičiai leidžia automobilių gamintojams rasti atsakymų į Froido klausimą „Ko nori moterys?"

Vis dėl to, dažniausiai lengviau perprasti ko jos nenori arba nemėgsta. Dunkley taip pat teigia, kad net 85 procentai apklaustų moterų nekenčia automobilio pirkimo procedūrų ir visko, kas su jomis susiję. Jos skundžiasi per dideliu dėmesiu iš pardavėjų, kurie lyg ir nori jomis pasinaudoti. Jos blogai jaučiasi aštriakampiose, šviesiose atstovų pardavimo salėse. Jos jaučiasi atstumiamos pardavimo brošiūromis, kurios tik vargina ir gadina nuotaiką. O gamintojų interneto svetainės joms atrodo pernelyg pergrūstos neaiškios informacijos.

Nepaisant to, kad visi šie veiksniai gali turėti vyrų įtakos (ir dažniausiai turi, remiantis mano tiesiogine, asmenine patirtimi), atrodo, kad gamintojai, kurie tiksliai gali atspėti moterų lūkesčius, turi galimybę nemažai užsidirbti.

Ko gero ne veltui Citroën ką tik pristatė ribotą skaičių patrauklių DS3 modelių, kurių dizainą kūrė ypatingai madinga grafikė Orla Kiely.

Jos dizainu dekoruotas stogas, užpakalinė automobilio kėbulo dalis, sėdynės, kilimėliai bei prietaisų skydelis. Šis kūrinys ne visai derinasi su Collete Dunkley išvada, kad vyrai labiau linkę keisti automobilio išorę, tuo tarpu moterys - vidų. Tačiau ko gero vertėtų apsistoti ties nuomone, kad skirtingi automobilio tobulinimai tinka skirtingiems žmonėms.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra