Kauno miesto taryba dar nepriėmė sprendimo dėl "Autrolio" ir "Kauno autobusų" sujungimo, tačiau įmonių vadovai jau dirba išvien – autobusų parke neseniai išraizgyti troleibusų tinklai.
Kauno miesto politikų svarstymai sujungti dvi viešojo transporto bendroves – "Autrolį ir "Kauno autobusus" kol kas bevaisiai. Gavę trečiosios ekspertų grupės išvadas dėl naujos įmonės kūrimo miesto tarybos nariai pastarajame posėdyje nusprendė klausimą atidėti.
Bendrovės, iki šiol kartu tik gamindavusios bilietus bei organizavusios keleivių kontrolę, nelaukusios politikų sprendimo, ėmė bendradarbiauti kur kas glaudžiau. "Kauno autobusų" teritorijoje neseniai iškilo nauji stulpai, kurios sujungė naujas troleibusų ūsams skirtas tinklas.
Be to, kai kurie "Autrolio" vairuotojai gavo pasiūlymą rytais važiuoti nebe į savąją darbovietę, bet į "Kauno autobusus". Pastarosios įmonės dalis vairuotojų ankstyvais rytais jau traukia į "Autrolio" teritoriją.
Kai kuriems politikams peršasi mintis, kad tarybos sprendimo niekas nebelaukia ir nors bendrovės oficialiai dar nesujungtos, jos jau pradeda funkcionuoti kaip viena.
"Labai keista situacija. Kažkas ėmė ir nusprendė už tarybą, - piktinosi Kauno miesto tarybos narys, liberalcentristas Kęstutis Mikėnas. – Konservatoriai elgiasi taip, kaip jiems reikia, o taryba jiems – nulio vietoje".
"Akivaizdu, kad rūpi ne eismo grafiką optimizuoti, kovojama ne dėl gyventojų poreikių, bet dėl žemės sklypų", - įtarimais pasidalijo Darbo partijos narys Gintaras Furmanavičius.
Jo nuomone, ekonominės naudos, apie kurią kalba studijos rengėjai, neliks, nes reikės persirašyti sutartis su bankais ir greičiausiai bus skirtos didesnės palūkanos negu iki šiol.
Abiejų transporto bendrovių vadovai sutaria: planuodamos veiklą kartu įmonės gali sutaupyti. Jungtinės veiklos pagrindu "Kauno autobusai" ir "Autrolis" gamina bilietus, vykdo keleivių kontrolę. O nuo šiol jos dalinsis ir transporto parkais.
"Toks sprendimas nesusijęs su įmonių sujungimu. Nesvarbu, ką nuspręs taryba, mes vis tiek šį projektą įgyvendinsime", - kalbėjo "Autrolio" direktorius Mindaugas Legas.
Anot jo, nauji troleibusų stulpai autobusų parko teritorijoje iškilo, nes valdyba įpareigojo įmonių vadovus ieškoti bendrų veiklų. Metų pradžioje valdyba pasiūlymui dalintis transporto baze patvirtino, investicija atsiėjo 220 tūkst. litų.
"Mažiname nulinę ridą. Dabar vairuotojui nebereikės važiuoti į mūsų teritoriją, jeigu jo maršrutas prasideda Raudondvaryje. Jis iškart važiuos į "Kauno autobusų" parką ir iš ten pradės darbą. Nereikės anksti keltis ir dar mažiau kilometrų nuvažiuos", - pasakojo M.Legas.
Visą straipsnį skaitykite "Kauno dienoje".
Naujausi komentarai